11.3.2009

California here we come !

Huomenna..



Mun lento Los Angelesiin lähtee huomenna klo 7.45. Oon ihan paniikissa, mua jotenkin vaan ahdistaa tosi paljon, sattuu sydämeen ja migreeniä pukkaa ja on kokoajan kuuma ja oksettaa ja ja.. vaikka oon oikeesti IHAN SAIRAAN innoissani! En ymmärrä näitä mun kropan ja mielen ristiriitasia oloja.

Lennän Lontoon kautta Losiin ja mua oikeesti pelottaa että jotenkin onnistun hukkaamaan itteni sinne Heathrown kentälle, kaikki vaan pelottelee. Metrot yms junat kulkee lentokentän sisällä ja terminaaleja pitää vaihtaa ja muka kolme tuntia riittää just ja just vaihtoon.. nice. No ehkä mä jotenkin selviin ja sitten jos en, niin käytän ajan hyväkseni ja teen vaikka jonkun pikku välietapin Lontooseen ja käyn shoppaa kaikki ihanimmat kaupat tyhjäksi :)

Perillä mua sitten odottaa ihan oma kuljettaja, joka vie mut kotiin, HOME SWEET HOME.<3 ja sitten viikonloppuna se mami on kertonut vievänsä mut syömään ja shoppailee, ehkä pääsen mun paratiisiin; FOREVER21:n !!

Oon löytänyt 21:n nettikaupasta kaikkee ihanaa, katotaan vastaako todellisuus mun kuvitelmia :)
Kirjottelen huomenna varmaan ihan pää sekasin joka paikasta ihan kaikkea, tiiän sen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!