2.12.2011

I could've been a princess, you'd be a king

Tänään olis tanssiaispäivä ja koko eilinen pitikin hyödyntää meikkiä ja kampausta kokeillen. No, löysin meidän sängyn alta aivan liian monta KUOLLUTTA HÄMÄHÄKKIÄ, joten voitte kuvitella miten mä kuurasin ja puunasin kuin hullu! Sinne meni se ilta ja ne kokeilut.. Tänään heräilinkin anivarhain ja hyökkäsin kylppärin uumeniin mielessäni kaksi asiaa: bambisilmät ja 20-luvun filmitähti. Tämän näköstä settiä sitten syntyi:


Joo joo, taas vähän innostuin yksinäni poseeraamaan Photoboothille :D Sain kyhättyä mielestäni aika kivan tukan itelleni, saas nähä mitä tuo herra siitä tykkäilee. Jompsun mielestä kun mun pitäis antaa hiusteni olla ihan luonnollisesti ja mun luonnollisestihan on kaikki hiukset sojottaen kikkurassa eri suuntiin, että näin :D Ja kuvissahan siis näkyy mun testikampaus, illankampaus tulee olemaan paljon huolellisemmin tehty.

Pukua pienennettiin aika rajusti, ei mitään hajua, että mihin mun tissit on hävinny viime vuodesta!!?? Mutta nyt se on ainakin mun mielestä aivan superkiva :) Sitten pieni "rätti" olkapäille, niin ei oo ihan alaston olo.

Nyt sitten lenkin kautta suihkuun ja uudestaan samaa settiä kyhertämään :D tiedossa on siis KRIISI, hahahah! Miltäs näyttää teidän mielestä? Onko tukka liian "kiltti pieni lotta"-mainen vai iskeekö? :)

5 kommenttia:

  1. Toi kampaus on tosi onnistunut! :)

    VastaaPoista
  2. Saara: Herranjumala, minä sykerötäti, onnistuin väsäämään noin kivan tukan, nyt oon kyllä koko ens vuoden ylpeä :)) aikamoiselta liisa-marialta kyllä näytän, mut jepajee.

    VastaaPoista
  3. Vi ses ikväll! Joo, no eihän toi panostuksen määrä oo mitään verrattuna tähän. Kello on neljä istun kalsareissa ja teepaidassa tässä koneella :D Illalla päällä on siskon rippimekko ja hiukset... no ne on :D En oo oikein juhlaihmisia :P

    VastaaPoista
  4. ihana tukka ja ihana mekko, en ymmärrä miten osasit ! toivottavasti oli hyvät bailut :)

    -soffu

    VastaaPoista
  5. Tuuli: Toivottavasti sullakin oli hauskat tanssijaiset! :) Ainakin esitykset oli taas ihan huikeita :D

    Soffu: Vähän itekkin piti hierasta silmiä, kun älys, et toi kampaushan ihan onnistu :D oli tosi hyvät bailut, juu! pian nähdään <3

    VastaaPoista

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!