8.6.2012

Lomalla viimeinkin!

Hola senioritas! Nyt on kyllä touhuttu ja vouhotettu ihan joka suunnassa.. Mulla on nyt tosiaan alkanut duunit uudessa työpaikassa, jotka tosin vasta koulutuksin ja roudauksin on edennyt. Ei millään jaksais oottaa, että pääsis jo avaamaan hotellia ja täysillä heittäytymään työn touhuun :) Meidän hotellista tulee niiiiin upea, älkää ihmetelkö, jos musta ei enää kuulu yhtikäs mitään - oon kaiket ajat vaan lorvailemassa hotlulla, kun siitä tulee niin makee! Samoten meidän uusi työporukka: aivan ihania ihmisiä kaikki :)

Ensimmäinen viikko uudessa työpaikassa vierähti koulutusten parissa ja mä olin ihan onneni kukkuloilla, kun pääs kunnolla panostamaan pukeutumiseen ja "business-lookkiin" ;D

Lomalla viimeinkin? Not really, mut kyl tällanen to-su pikavisiitti Helsingin suunnilla piristää kummasti :) Huomenna mahdollisesti suuntaan ihanan pikkusiskoni kanssa Tampereelle tyttöjen viikonloppua hotelliyöpymisen kera viettelemään. Tai sitten ängen itseni mittaviin kesäjuhliin Saaran isosiskon pyöreitä juhlistamaan.

Tällaiset pikakuulumiset nyt, hope u are doing fine :) Ja ainiin, siitä mun lastentapahtumasta.. Huhhuh, mikä meininki ja kävijämääräkin nousi päivän aikana aina 700 asti! Kirjottelen kotiin päästyäni tapahtumasta lisää kuvien kera. Pusuja!

2 kommenttia:

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!