7.8.2009

Vaimomatskua, selvästikin!

Nyt oon kyllä ollut tosi laiska ja unohtanut tän blogin kirjottelemisen ihan kokonaan. Ihmiset, niin kaverit kuin myös jotkut teistä lukijoista, välillä kauhistelee mun ainaista menoa joka paikkaan ja päivittelee, ettei pysy ollenkaan mukana. Iloksenne (ja myöskin omaksi ilokseni) minulla on ilo ilmoittaa, että tämän viikon aikana en ole tehnyt MITÄÄN! en yhtään mitään :) No okei, oon taas kerran hirveesti yrittänyt opetella noita kokkaamisen ihania saloja ja onnistuin leipomaan aivan törkeen hyvää fetatomaatti-piirakkaa ja myös mustikkapiirakkaa. Parempiin suihin on jo kummatkin kaikonnut :) JEEE!


FETATOMAATTI-PIIRAKKA
Valmis piirakkapohja (pakastealtaasta)
Rasia kirsikkatomaatteja
Ruukku basilikaa
2 fetasnackpakettia
2 dl ruokakermaa
1 purkki Sunnuntai maustamaton-tuorejuustoa
1 kananmuna
juustoraastetta
suolaa
pippuria


1. Voitele piirakkavuoka. Painele valmis piirakkapohja ohueksi vuoan pohjalle ja pistele haarukalla taikinaan reikiä.
2. Laita kymmeneksi minuutiksi uuniin (200c).
3. Lisää piirakkavuokaan taikinan päälle puolitetut kirsikkatomaatit, pilkotut basilikat ja fetat.
4. Sekoita ruokakerma, muna ja tuorejuusto keskenään kulhossa. Lisää mausteita oman makusi mukaan.
5. Kaada kermamuna-seos piirakan päälle ja ripottele päälle niin PIRUSTI juustoa.
6. Paista uunissa (200c) noin 20minuuttia.
7. TSADAAA, nauti ja kiitä Janninaa ;)

Ja näin hyvännäköistähän siitä tulee! (No ainakin melkeen, kuva http://www.naisensydan.fi/

Tää resepti on siitä muuten ihan mielettömän hyvä näin sählärille keittiössä, että ei tartte kun täytteet muuttaa niin saa ihan minkämakusta piirakkaa vaan! Kana-ananasta ja tonnikalatomaattia on myös tultu kokeiltua ja yhtä hyvää on, namiiii :P Vaikka tää ihanan "tyttömäinen" fetatomaatti on ihan ehdoton lemppari silti.

Mitähän muuta mulle kuuluu.. hieman ehkä ihmissuhdedraamoja. Tai no, mä niistä itse sellasia olen kehitellyt. Vihdoinkin kun tuolla poikaystäväehdokas puolella on edes jonkinlaista elämää, niin mun on pakko vetää jotkut ihme ongelmat joka asiasta eikä mikään oo hyvin enkä oo mihinkään tyytyväinen eikä kukaan älyy ymsyms! NAISET PRKL sanon minä :D Nyt vaan rennosti pitäis antaa asioiden itse lutviutuu ja katsoa, että mihin mikäkin johtaa. So Jannina RELAX, take it eaaaasyyyyyy!

Mä mietin pitkään, että haluunko kirjottaa tästä seuraavasta "uutisesta" tänne, mutta päätin lopulta kertoa. Ikäviä uutisia työn saralta siinä mielessä, että mulla on enää lokakuun loppuun asti työpaikka, sen jälkeen se on tervemenoa, meillä nimittäin aletaan heittää porukkaa duunipaikalta ulos (tai ei suoranaisesti heittää, vaan meidän määräaikaisten sopimuksia ei vaan pysty enää jatkaa). Joten nyt alkoi siis töiden etsintä ja oikeen kunnolla! Kilpaileville hotelleille on jo parisen hakemusta lähtenyt ja päiväkotihommat vois kiinnostaa tällästä lapsia rakastavaa lässyttäjää :) päikkärihommista oonkin jo päässyt ihan puhelimessa jo keskustelemaan johtajien kanssa ja sijaisuuksia koulusta on myöskin jo tarjolla. Mutta katsoo nyt tuleeko Jenkkilä kaikkien työsuunnitelmien eteen.

Ja siitähän tulikin mieleen ilmoittaa, että lähtö takasin Jenkkeihin ehkä ihan vähän tökkii. Viime torstaina kun näin Bellin (hostmamman) ja kysyin sitten tarkemmin siitä takasintulosta, niin mä sain niin vaisun ja innottoman vastauksen: "me voidaan puhua siitä myöhemmin.." VIIIUUUH, vähän ehkä fiilikset laski, kun mä taas oon odottanut sitä niin SIKANA! saas nyt nähdä kutsuuko Orange Countyn elämä mua uudestaan vai keksinkö kenties jotain muuta yhtä mahtavaa :)
Sellasta nyt mielessä Janskulla !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!