11.8.2009

I did NOTHING on my holiday :)

Nyt on lomat vietelty ja on kyllä rentoutunut olo. Mitähän mä sitten sain lomalla aikaan.. EN MITÄÄN! ja ai että kun tuntuu ihanalta :) ei oo ollut tarvetta juosta läpi Suomea tukkaputkena tai muuten vaan viipottaa paikasta toiseen sataa ja tuhatta. Mä tuppaan vähän olemaan sellanen, että aina pitäis olla menoa ja meininkiä ja nyt oonkin aika ylpeä itestäni rentouttavan loman takia :)

No, koska mun elämä kuitenkin on aika yllätyksiä täynnä, niin tottahan toki on kahen viikon aikana ehtinyt tapahtua pari kivaa (ja ei niin kivaa) asiaa:

- Sain SITTENKIN sen työpaikan Elixiasta
- Kämppä on taas laitettu ihan uuteen kuntoon
- Miekkosasiat oon kerennyt panna aivan totaalisen ylösalaisin
- Löysin pitkään "kadoksissa olleen" kaverini uudestaan :)
- Liikuntainto on mennyt lattiasta kattoon ja taas takas (samoin se pirun paino)
- YMSYMSYMS!

Nam, tehtiin Saaran kanssa yks ilta aivan SAIRAAN hyvää ruokaa: Kookos-curry-kanaa, riisiä, pita -leipää ja kaikkia ihania mömmöjä nammmmmm! Voisin joku päivä vaikka leikkiä täydellistä vaimoa (vaikkapa sitten itelleni) ja kokata tota ja sen jälkeen jakaa reseptin teidän kanssa. Tätä KANNATTAA kokeilla!

Noihin miesjuttuihin haluisin vielä sen verran sanoa, että miten IHMEESSÄ on mahdollista kahessa viikossa ihastua ja vihastua samaan ihmiseen? mä vaan kysyn. Kyseessä siis se "herra lauantai", jonka numero on nyt visusti piilotettu ja poistettu puhelimesta. Toivottavasti ei tartte enää missään mielessä nähdä sitä psykopaattia (niinkun saara tykkää sitä kutsua).

Ja RAY. Jenkkiray. Ray.. Ray alko juttelemaan mulle facebookissa, kerto että hänellä on mua ikävä ja kyseli kovasti, että koska oon tulossa takaisin. Sofia sattu olemaan mun koneella sillon ja päätti kirjottaa Raylle, että "dream on, en aio päästää Janninaa takaisin". Vastaus Rayltä oli niin yllättävä, että OHHOH:

"Well, then I have to come by my self down there to get her back"
Mitä tohon nyt sanois? Ihmeellinen vastaus ja no thanks ray. Mut tietty mä edelleenkin jokaikinen päivä mietin hirveesti takaisin lähtöä, Gubbenia, Katrinaa, Jenkkejä, kaikkea! Mut se on vaan totuus, että en mä yksinkertaisesti voi minnekkään lähteä ennen kun mulla on taas tieto siitä, että vuoden alussa mahdollisesti Jenkeistä takaisin tullessa mulla ON työpaikka. En vaan voi, vaikka kuinka haluisin. Mutta nyt mulla olis kyllä aivan mainio tilaisuus lähteä just sen takia, ettei tartteis taas esimiesten kanssa sumplia palkattomista lomista yms (ja tuskin enää toista kertaa saisin tilaisuutta lähteä, siis töiden kannalta).

Sellasta mulle. Mitäs teille? :) ja vitsi teki muuten tiukkaa olla koko kaks viikkoa ilman kirjottelemista, päätin nimittäin pitää pienen loman ihan kokonaan tietokoneesta! No ehkä vähän luisuin, mut ei sitä lasketa ;)

<3: jansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!