24.4.2012

Kesäkuntoon 2012!

Tästä se taas lähtis. Ikuinen projekti nimeltä kesäkunto. 
Nyt oon vaan päättänyt, että kun nääääiin lähellä ollaan, niin tällä kertaa mä tuun projektini toteuttamaan ja tavoitteeseeni pääsemään! 

Pari kuukautta ennen Miamin-reissua tulostelin jääkaapin oveen "rastilistan", johon sekä mun että Jompsun piti aina viikkoon mahduttaa vähintään kolme liikuntahetkeä ja niistä sai sitten rakseja ruksailla listalle. Liikunnaksi meidän listassa laskettiin väh. 5km lenkki, väh. 10km pyöräilylenkki, salilla käynti, zumba, bodycombat, tennistunti yms. Ihan hyvin niitä rakseja alko kummallakin kertymään ja huhheijaa sitä kilpailuviettiä, kun huomasi, että toisella onkin tältä viikolta enemmän rukseja! Siinä sitten paineltiin menemään ja kovaa. Ja saavutinhan mä jotain, moneen vuoteen olin tosi ylpeä itsestäni ja iloisin mielin hyppelin bikineissä Miamin auringon alla :))

No, kuinkas sitten kävikään. Miamin jälkeen on muka ollut kokoajan niin kiire, niin huono ilma, niin väsynyt olo, niin stressaantunut fiilis (lisää tähän miljoona eri tekosyytä), etten ole liikkunut YHTÄÄN sitten tammikuun. Yh. Huomaan jo tän saamattomuuden vaikutukset niin fyysisesti kuin myös henkisesti. Nyt on otettava itseään niskasta kiinni ja saatava taas se liikunnan ilo ja hyvä fiilis osaksi jokaista päivää!

Meidän jääkaapin oveen on taas ilmestynyt uusi lista, hitto että se motivoi mua. Lista kestää 10vko ja tänään tulee mulle ensimmäinen rasti, kun mennä painelen uhmaamaan tuota kökkösäätä lenkkikengät jalassa! Tavoitteena tän projektin osalta on taas olla tyytyväinen omaan kroppaansa, voida hyvin ja saada terveelliset elämäntavat jatkuvaksi osaksi omaa arkea. Ja vähän kiinteyttää. Huonoina laiskoina päivinä sitten lupaan aina tulla omaa blogiani lukemaan ja näitä seuraavia motivaatiokuvia pällistelemään:




WHO IS IN WITH ME? ;)
Jokainen ilmottautukoon kommenttiboksiin, together we can do it!
kuvat weheartit

3 kommenttia:

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!