3.12.2010

Lillajulen

Long time no see taas :( höh, mä oon ihan kökkö bloggaaja! Sain tossa kuukausi takaperin ihan sairaan innostuksen bloggaamiseen ja se into on vieläkin tallessa, mutta kun aika loppuu kesken.. No, mutta, saan olla erittäin ylpeä itestäni kun vihdoin mun miljoonat esseet ja referaatit on valmiina, pari kirjaa luettuna ja kun saan hetkeksi hengähtää Mörköooppera -harjoittelusta! go Jannina go!!


Meidän koululla oli eilen pikkujoulut, oikein hienot sellaiset. Teemana oli glamour :) me ollaan koulussa alettu harjottelemaan photoshopin ja InDesignin käyttöä ja latasin ne eilen koneelle -> rakastuin kumpaankin täysin kun älysin vihdoin, että mistä napista tapahtuu ja mitä. Havahduin klo 21.30 photoshop-kiihkostani siihen, että JUMANKEKKA, pikkujoulut on alkanut jo melkein kolme tuntia sitten! Ja koska mähän oon aina myöhässä, niin innostuin hieman tätä naamavärkkiä tuhertelemaan. Mites toi söpö glamour-huulipuna? Entäs noi come to mama-etukiehkurat? Ja sitten lisäsin päähäni vielä ah niin ihana tuksu-tekotukan :D Ready to go! Ja autolla siis, koska en olis pystynyt elää sen ajatuksen kanssa, etten yöllä enää olis jaksanut hääriä photoshopin kanssa :D voi hemmetti, mitä nöröttämistä..


Pikkujouluissa oli kivaa, vaikka puolet konttailikin pöytien alla ja oli aivan urpoja. Ja on se sellaista viihdettä katsella humalaisten menoa selvinpäin, ai että! Mutta pakko myöntää, että olin mäkin aika sammakoita suustani päästelevä urpo. Tää naurattaa mua vieläkin, luulen, että koulukaverit ei voi enää kattoa mua ajattelematta seuraavaa tarinaa:

Mä hoidan yhtä pientä 3-vuotiasta ihanaa poikaa täällä Jyväskylässä. Se on maailman sulosin ja aina haluaa mun syliin ja olla "aikuttelemassa" :) no, aina kun se pääsee syliin, niin sillä on kädet aivan HETI mun tisseissä! Välillä se käy vähän tökkimässä sieltä sun täältä, enkä mä tiedä enää mitä teen pikkuherran kanssa :D No, ekan kerran kun laitoin pojan kylpyyn, niin se tokasi mulle tomerana: "Minulla on pippeli ja sinulla on sitten LOORA." Anteeks mikä?! :D

Kerroin tätä tarinaa meidän pikkujoulupöydässä istuville ja lisäsin tarinan loppuhuipennukseksi seuraavat sanat: "Joo, sitten menin kotiin ja ilmoitin mun poikaystävälle, että toi on nyt tästä lähin Loora" MIKSI, oi miksi en voinut vaan olla hiljaa? :D sen jälkeen huusin tohon perään, että miksi helvetissä mä kerron tätä teille ruokapöydässä, yök ällöttävä minä! Onneks kaikki nauro vedet silmissä, mutta kyllä mua hävetti ja nolotti, irstas Jannina Espoosta vaan terve..

Juupajuu, että sellaset pikkujoulut sitten! Nyt hei alan herättelemään tota yhtä LOORAA, nimittäin meidän pitää alkaa pikkuhiljaa hipsiä hotellille :) jeps, porvarikakarat. Pappa (isi) varasi meille hotellihuoneen Rantasipi Laajavuoresta, koska meidän tanssiaisten jatkot on siellä. 

Ps. I'll go for the black ;)

3 kommenttia:

  1. Hahah mahtava toi tarina :----D ps. Haluun kuulla further details niistä pikkujouluista, tiiät varmaan miks :-D

    VastaaPoista
  2. haha voi että :DD
    Jes otit sen mustan ! ;) se on jotenki ehkä tanssiaismaisempi :D

    VastaaPoista
  3. Ondoyer/Kaisu: pikkasen jänskää mennä tiistaina kouluun, mulla on varmaan sellanen kaksoisnimi: Loora-Jannina :D I'll tell u vaikka facebookissa, mutta mulla ei kyllä oo kerrottavaa siitä mistä haluisit ;) ei näkynyt ei..

    Ja hei! Näin sut eilen kassapuuhissasi, olisin tullut moikkaamaan mut oli järkkykiire ja säkin näytit aika kiireiseltä 100m jonon kanssa. ehkä mä tuun huomenna kuikuilemaan :)

    Morty: No älä muuta sano.. :D ja pukuvalinta meni nappiin, vaalea ois noissa villeissä tansseissa aivan varmasti revennyt!

    VastaaPoista

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!