11.8.2011

Summer is crazy, lalalaaa


Mä oon ihan jo päättänyt, että kesä on ohi ja se on ny syssy! Ilmotin yks maanantai heti aamulla ennen kun ees olin käyny ulkona, että "syksy on nyt täällä". Mut jos yöllä on hallavaara ja aamullakin lämpömittari hädin tuskin näyttää 10c, niin jo on aikakin kaivaa kaikki ihanat neuleretkut ja syyssaappaat kaapin pohjalta :) ihanaa! Mä tykkään syksystä - villasukkia, pikkupipoja, tuulen tuiverrusta, pudonneita lehtiä, kynttilöitä, pimeitä iltoja, aijai  

Toisaalta taas tietää, että se kesä oli siinä, sitten taas odotellaan sellaset 9kk, että tarkenee taas ballerinoissa ulkona :D Mut mua lohduttaa toi meidän Miamin-matka (josta muuten tuutte kuulemaan aivan liikaa, sanokaa sitten kun hermo menee :D) just siihen pahimpaan kaamosaikaan; siellä mä sitten siemailen pientä Pina Colada-drinksuu palmupuiden katveessa julkkisten kirmatessa mun ohitse ;) AHH, enää 4kk!

Mutta joo, piti mun kesästä sanoa parisen sanaa vielä. Mun kesään kuulu:

- Ystävien kanssa nauramista
- Poikaystävän kanssa söpöilyä
.. ja riitelyä :D
- Ihanaa salaista uimarantaa
- Hyvää kesäruokaa
- Rentoutumista
- Aurinkoa

-> eli ei mitään sen ihmeempää, mutta silti kesä oli yks parhaimmista :) Koko kevät meni kesää ja kesäloman puutetta stressatessa, mutta kaikkihan meni ihan nappiin! Ja me selvittiin pupun kanssa tästä kesä, vaikka vähän olikin hampaiden kiristelyä ja ärripurreilua, joten me kyllä selvitään mistä vaan. Vähän nyt surettaa, kun alkaa taas koulu, eikä voi enää tehdä niitä viikon visiittejä Sofian ja Saaran nurkkiin, mutta onneks on puhelimet, skypet ja blogsut. 

Blogeista puheenollen, käykäähän kurkkaamassa mun superbuddyn, Saaran, blogi. Ne ketkä tykkäs lukee mun blogia, kun olin Jenkeissä, niin Saara tulee nyt korvaamaan mun ulkomailla asumishöpöttelyt, nimittäin neiti pistää ranttaliksi ja muuttaa Sveitsiin kuukauden päästä. Ja joo, tästä on tulossa ihan erikseen itkuvollotuspostaus, sitä odotellessa :)

Johan taas innostuin. Kertokaahan teijän kesästä! Matkoja, festareita, uusia tuttuja, kesäromansseja..?

3 kommenttia:

  1. Noniin! Nyt osasin muuttaa asetuksista, et voin kommentoida täl google tilillä .. :)

    Mut tosiaan ihania kuvia!

    VastaaPoista
  2. Saara: Jeheee, sä edistyt! ;) kuvat on ihania, totta turiset <3 meen jatkaa muffinsien mussutusta..

    VastaaPoista
  3. testingtesting, tää kommentointi on iha vammasta täällä!

    VastaaPoista

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!