17.6.2010

Colours, colours, colours!

Eilen kotiin päästyäni oli ihan mahtavaa huomata, että kyllä ne remppamiehet jotain siellä aikaan oli saanut - sisään astuessa valoisa ja puhdas tunnelma täytti koko kämpän, valkoinen laminaattilattia on nyt laitettu! happy day :) Lattia on ihana, ihana, ihana!

Saatiin myöskin kriisipalaveri onnistuneesti päätettyä, kyllä kaikki lopulta kääntyi mun onneksi. Kämppä tullaan tän ja huomisen päivän aikana kunnostamaan tosi perusteellisesti: seinät tasoitetaan ja laitetaan valkoisiksi, olkkarin järkyttävän repsottava katto korjataan ja maalataan sekä uudet valkoiset jalkalistat pistetään paikoilleen. Arvaatteko jo mikä on edessä...

Koko kämpän värimaailma uusiksi! Ollaan Jompsan kanssa päätetty alottaa ihan seinistä ja nyt pohdituttaakin värivalinnot ja suuresti.

Miten olisi normaalin valkoisen sijasta vallitsevaksi väriksi esimerkiksi "Damasti"-sävy, joka taittuu nätisti beessiin?


Lämpimän vaaleat eri ruskean sävyt olis ihanan rauhottavia ja tyylikkäitä..



Vai miltä kuulostaisi viileän harmaa? Tuliskohan lopputuloksesta liian kylmä valkoisen lattian kanssa?

Myös keltaisesta värivalikoimasta löytyy pari mieleistä sävyä :)


Vihreä kiinnostaa myös. Vois eteishallin räväkän limen vaihtaa hieman hillitympään oliiviin, sounds pretty good!


Miksi elämässä täytyy olla niin paljon vaihtoehtoja, aina joutuu panikoida valintojen edessä! Miksen voi saada kaikkia värejä seinilleni? jookojookojooko :) (kuvat ja värit: tikkurila)

Miltäs näyttää teidän silmissä? Vähän ehkä just sellanen hillitympi ja rauhallisempi kokonaisuus olis hakusessa!

6 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Mä tykkään tosi paljon tossa keltasessa tosta Paista ja Shampanjasta :P mut sit tykkään just tosta ruskeen ja valkosen yhdistelmästä, joten varsinki ku jos sulla on valkonen lattia niin musta just toi tommonen keskivaaleenruskee (esim. tosta nyt noi playa ja chai) ois lämpimämpi valinta :) mä ite tykkään just tollasista hillityistä ja pehmeistä väreistä :) meinasitko sohvan ja muutki pistää uusiks? :D

    Mä oon toinen niistä Sineistä jos satut ihmettelee :DD

    VastaaPoista
  3. Huhhuh mikä rempparumba sul on ollu.. :( mut hyvä et asiaan on tulossa muutos, joskus kannattaa räyhää ;)

    Ja muuten, harmaat seinät on ihan kiva, enkä usko et on liian kylmät jos laittaa vaa jotain kivoi sisustuselementtejä..? :) mun silmään harmaa + valkonen vois olla aika tyylikäs!

    VastaaPoista
  4. mun mielestä viileen harmaat seinät ei oo ehkä hyvä juttu, just sen lattian kanssa.. mielummin vähän pehmeempää sit seiniin :) tai raikasta, mut ei sellast kylmää missään tapauksessa! :) mun mielestä

    -sohvu

    VastaaPoista
  5. mun mielest ehkä toi oliivi ei myöskään oo ihan sun juttu.. mun mielestä ehkä tollanen lämmin beige olis kiva. jollain muistan nähneeni semmosen ja oli kyl semmonen lempeen rauhallinen. siihen on myös helppo sisustaa ;)

    -soffu jatkaa

    VastaaPoista
  6. paha kyl sanoo ku ei oo itse lattiaa päässy viel näkee.. :) onko kuva jo valkattuna mulle? innostuin aika paljon siit ideasta ja meillekki vois taiteilla siihen yhelle seinälle jonku kivan jutun..

    nyt soffu kuittaa!

    VastaaPoista

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!