15.6.2010

Mene pois putkiremontti!

22.3.2010 alkoi mun asunnon kohdalla putkiremontti-pirulainen, arvioitu kesto oli noin 1kk. Ilmoituksessa annettiin myöskin ymmärtää, että hyvin varmasti putkiremontti tehdään vähemmässäkin ajassa. No, onko meillä kotona valmista? - EI. Makkarin ja olkkarin seinissä on nyt kuukauden verran komeillut päänkokoiset aukot ulos, niitä ei voida paikata, koska ilmatuuletusaukkoventtiilien toimittaja on konkurssissa. On se ihanaa hytistä kotona ja kuunnella hyttysten ininää. Eteisen katossa oleva reikä on myöskin oikein mukava lisä, on se niin kivaa kuunnella jokaista liikettä, jonka hullu yläkerran naapuri tekee. Olkkarin laminaattiin aiheutettu vesivahinko ja sen myötä aiheutuneet kuprut lattiassa on oikein näyttävät! Seiniin läiskityt vaaleansiniset "paikkausmaalit" on myöskin mun mieleen. NOT.

Tänään meillä on kriisipalaveri urakoitsijan ja rempan valvojan kanssa. Me aijotaan kiristää, uhkailla ja olla oikein töykeitä :D remppa on jo 2kk myöhässä (tiedän, että ne aina venyy), mut koska noi "pienet" tekemättömät ja vaiheeseen jätetyt työt oikeesti häiritsee mun elämää, haluan että asioita alkaa tapahtumaan!

Aamulla kun lähdin töihin, kävin kellarista noukkimassa yhden suht ahkeran ja aikaansaavan viroilaisputkarin, jonka patistin hommiin heti - jeee, uusi valkoinen laminaatti on aika varmasti laitettuna tänään kun kotiin töistä pääsen. kyllä tästä rempasta paljon paskaa on niskaan satanut, mutta myöskin monta hyvää juttua ilmaantunut ;)

Ja onneksi yks tyhmä putkiremontti ei mua lannistu kun kaikki muu on niin superhyvin :) Kesän aikana saatte nähdä täysin uuteen uskoon laitetun kämpän, nyt menee kaikki uusiksi! hyvällä mallilla lähtenyt jo tämä asunnon muodonmuutos käyntiin! 

4 kommenttia:

  1. ootko suunnittellu taas uutta reissua kaliforniaan aupparoimaa ?

    VastaaPoista
  2. Ninja: Tällä hetkellä ei oo suunnitelmissa :) mut lomailu kaliforniassa on kyllä mielessä ja ensi kesän suunnitelmissa suuresti!

    VastaaPoista
  3. noita sun blogin esittelykuvia katellessa tuli mieleen, että skeittaatko sä? :) onko sulla mitään harrastuksia?

    ehdotus: olis kiva saada joku "työpostaus", olis mielenkiintosta kuulla millasia töitä oot kokeillu vuosien varrella, mistä oot tykänny ja mistä et, mitä teet nykyään työkses, millasia vuoroja ja mitä kaikkee työnkuvaan kuuluu, pidätkö työstäsi yms. :) musta olis ainaki kiva kuulla! :)

    edelleen, sulla on ihanan pirtee blogi, tätä on kiva lukee! :) jatka samaan malliin!

    VastaaPoista
  4. Annika S: Emmä skeittaa mut mä oon ihan rakastunut noihin kaikkiin skeitti/surffimerkkien mainoksiin ja niihin itse merkkeihinkin :) Mulla ei ikinä oikeen mitään "oikeeta" 4 x treenit viikossa harrastusta ole ollut, oon aina käynyt kokeilemassa jotain ja sitten tullut siihen tulokseen, että ei. Mitä mä voisin mun harrastuksiin lukea on musiikki, pianon pimputus, kirjoittaminen ja sitten pyöräily. Surffaamaan haluisin ehdottomasti oppia!

    Ehdotus oikein hyvä, pistetään korvan taakse :) ehkäpä tässä joku sateinen työilta sellasen postauksen tässä pistänkin kasaan.

    Kiitos paljon, ihanaa että luet!<3

    VastaaPoista

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!