8.4.2011

Maria Montazami

Mä olen rakastunut. Maria Montazamiin. Ja Svenskojen Hollywoodfruareihin! Istuin eilein kolme tuntia koneella naureskellen, hymyillen ja ihastellen googletellen kaikkia hauskoja videoita mm. Maria Montazamista. Miten joku voikaan olla niin aito ja hyväntahtoinen?! Rouva on niin hömppä, mutta silti niin symppis, awwww. Kattokaa nyt näitä videoita ja eritoten Mariaa, ette voi olla erimieltä mun kanssa!

 
Ett, två, tre.. fyra. Hahahah, ihan oikeesti! Koko perhe vaikuttaa niin ihanan aidoilta ja iloisilta :D

Ja arvatkaas mitä.. Sherlock Holmes ollut vauhdissa, nimittäin pitkän googlettelu-urakan jälkeen mulle selvis, että Montazamit asuu ihan meidän jenkkikodin naapurissa ja, että Marian lempparivaatekauppa on noin 300m meidän kodista (meidän kodista, niin mitä jannina? :D).
HALUAN JENKKEIHIN! NYT! HETI!

Nyt on taas into blogin suhteen kova, ja väsäsinkin pienen vaatekollaasin Maria Montazamin innoittamana ;) Vaatekollaasi on ihan suoraan kuin mun unelmavaatekaapista, ihana tyyli Marialla! Mun on pakko hommata toi sininen röyhelömekko vaaleanpunaisena.. Ja toi koru, ahh!


Kuvat lainattu Hempalta

Nyt voisin paneutua mun ostoskasseihin, kävin nimittäin äsken vähän tylsyyttäni Jyväskylän vilskeessä tuhlailemassa. Lupaan esitellä mun vaatekaapin sisältöä HETI, kun mun ei tartte piilotella poikaystävältä kaikkia uusia vaatteita - se ei ehkä ihan ymmärrä tätä mun shoppaustarvetta.. :D

Illalla muuten bileet luvassa kouluporukan kanssa, vaikuttaa hyyyyvin lupaavalta :) Pitäkää hauska ja menevä viikonloppu ja jos tylsyys yllättää, niin ei kun Svenska Hollywoodfruuareita töllöttämään!

5 kommenttia:

  1. voi ihana jansku! :') tuli jälkimmäisestä videosta ihan mieleen minä ja mun äiti, rouva kun tykkää autoillessa ilahduttaa kanssaliikkujia pistämällä bassot täysille radiosta, kun Snoopin Sweat pauhaa ja jammata samalla kun oottaa valojen vaihtumista... näin meillä! ;D

    VastaaPoista
  2. Oi oi oi, Maria on IHANA!!! Oon ihan koukussa noihin Hollywoodfruareihin ja Maria on ehottomasti paras!! :D

    Maija

    VastaaPoista
  3. Just tänään naurettiin meidän äitin kanssa miten se ja maria on ihan samantyylisiä(huulipunien raivokas käyttö ja verhotupsut), siihen ne sit melkeen loppuki..Mut mun mielestä se on kanssa niin symppiksen olonen.Miljonääriäitejä pitää kans aina kattua ku sattuu telkasta tulemaan.Loistavaa viihdettä! :D
    Mut hei, sun pitää lähtee nytte stalkkaan niitä!

    VastaaPoista
  4. J: Kade olen, pakko sanoa! Maria Montazami on just sellanen höpö-mamma, jonkalainen mä jonain päivänä mun teineille haluan olla <3

    Maija: Maria on NIIIN SYMPPIS, aivan ihana nainen!!

    Peppa: Hahha, voi Maria ja sen tupsut.. :D Mulle noi Ruotsin miljonääriäidit on ADDIKTIO, odottelen aina sitä hetkeä kun ne pompsahtaa ruutu.fi-palveluun! Ps. Stalkkauksia mahdollisesti luvassa ;)

    VastaaPoista
  5. Hei Bloggaajat :)

    Huomasin netistä keskustelunne Maria Montazamista. Olen yksi sarjaa seurannut "kauppiasfani" - ja tein juuri sopimuksen Montazamin tuotteista. Eli Marian koruja ja laukkuja on jatkossa saatavissa myös Suomesta.
    Ensimmäinen erä tuotteita pitäisi tulla kesäkuun alussa kauppaani - tuotteet tilattavissa myös nettishopista. Tuotteita on aluksi vain muutamia, mutta toivottavasti tuossa tulevaisuudessa niitä tulee olemaan enemmänkin tarjolla.

    http://www.mannequin.suomalainenverkkokauppa.fi/

    VastaaPoista

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!