7.4.2011

Come dine with me ♥

Synttäriviikonloppunahan suuntasin Helsinkiin kaikkien sukulaisten ja kavereiden ruokittavaks ja viikonlopulta on pakko nostaa yksi ateria ylitse muiden esille :) En tiedä ketkä teistä muistaa, kun tasan vuosi sitten mun ystävä Saara teki mulle ihan mielettömän maittavan aterian synttärilahjaks.. No, päätettiin neiti kokkihullun kanssa, että tästä tulee meidän ihkaoma perinne, jota tullaan haalimaan ja vaalimaan vaikka kynsin ja hampain! Tänä vuonna menyy näytti seuraavanlaiselta:

ALKURUOKA
Tomaatti-basilika keittoa mascarpone-juustolla
Valkosipuliset krutongit


PÄÄRUOKA
Tuorejuustolla täytetty broilerinrintafilee pekoniin käärittynä
Rosmariiniperunat
Feta-tomaatti-rucola-salaatti


JÄLKIRUOKA
New York -juustokakkua mansikkamelballa
Mielettömästi naurua, hymyä ja iloa :)



Minä tykkään :) On ihanaa huomata, että vaikka välimatkaa kilometreissä katsottuna on tässä vuoden sisään kertynyt mun ja mun ihanien ystävien välille, niin ei nämä ystävyyssuhteet miksikään muutu. Samat on jutut, samat on ystävät. Ja sekin on niin hyvä fiilis, kun voi vaan istuskella viinilasin ääressä ja jutella, ei oo kiire mihinkään eikä mikään tarve lähteä rilluttelemaan "hauskaa pitääkseen". Oh, musta on tullut jo vanha, kun ei enää rimpsuttelu oo ensisijaista hauskanpitoa!! 

Yök, kuulostaa jo aika lällyltä menolta :D Onneks tähän on kohta tulossa muutos, kun Jompsu lähtee poikien reissuille Ranskaan, niin minäkin pidän ihan omat reissuni täällä!! Niitä odotellessa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!