23.9.2011

Lääkärillä

Eilen kävin neurologilla juttelemassa enemmän tosta mun migreenistä, josta kirjottelinkin muutama viikko takaperin. Lääkäri kovasti pohti ja pähkäili ja tuli siihen tulokseen, että ei ihan normaalilta kuulosta, että taju lähtee migreenikohtauksen voimasta. Lääkäri sitten passitti mut eteenpäin keskussairaalaan magneettikuvauksiin, aivokuviin ja sydänkäyräkuvauksiin ja nyt odotellaan sinne "kutsua". Toivottavasti sais äkkiä selvyyden siihen, että mikä on. Tiettyhän mä nyt lääkärin mainitseman aivokasvaimen jälkeen oon googlettanut kaikki mahdolliset aivosairaudet läpi sataan kertaan ja tuun hulluks :D Lääkäri kyllä kertoi, ettei epäile mitään vakavampaa, mutta parempi silti tutkituttaa. Saan minäkin mielenrauhan ja LÄÄKKEET! :D

Kuva maailman sulosimmasta blogista, käykää kurkkaamassa!

Kaikkien pääongelmien lisäks mulla puskee ihan tajutonta vauhtia vasemmalta puolelta sekä ala- että yläviisaudenhampaat esiin ja voi jumalauta, että tekee kipeetä!! Kävin eilen pikasesti ennen neurologia hammaslääkärissä saamassa "ensiapua" näille hampaille ja ilmoittivat siellä nyt heti repivänsä ainakin toisen pois. Itkuhan siinä pääsi, mutta onneks mun neurologiaika sai pelastettua mut siltä rääkiltä :D Ei sen puoleen, edessähän se repiminen ja kiskominen on kuitenkin, mutta mä tarviin henkisen hyvinvointini takia sulatteluaikaa.

Yök, kyllä mua nyt rangaistaan ihan olan takaa :(

2 kommenttia:

  1. Hej vännen!
    Hoppas du mår bättre. Var sjölv denna vecka till tandläkaren pågrund av att det värkte så, några hål+att det i 2 tänder måste göras rotfyllning. är ej roligt men vill inte ha värk. när mina visdomständer drogs ut var jag nersövd dyrt var det, men är rädd för att det tar ont så .hoppas allt blir bra.
    vi ses igen.

    Hälsningar från oss alla Nette o pojkarna

    VastaaPoista
  2. Nette: Mår mycket bättre :) tänderna har också "slutat" växande så får i alla fal vara en stund utan att de tar ont. Hälsa mina lille vänner! <3 kram

    VastaaPoista

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!