27.9.2010

Bali?

Todella ärsyttävää. Nyt kun mulla olis ihan kauheesti aikaa ja intoa ja halua kirjottaa teille Pariisista, niin se mun kamera seikkailee edelleenkin teillä tuntemattomilla. Murrrr. Eikä mulla oikeasti edes ole aikaa, yritän taas vain luikerrella pois 6-sivuisen esseen parista, jota en oo vielä edes aloittanut ja deadline on tänään. Hyvä Jansku, way to go! Nyt kaivattaisiin sitä opiskelumotivaatiota, tack :)

Mut koska Pariisista en voi nyt kirjottaa, niin ajattelin vähän valottaa teille mun ens kesän suunnitelmia. Ollaan kovasti pohdittu ja tuumailtu, että ensi kesän suuntana olisi:



Bali, Indonesia

Tarkotuksena olisi hommaa kummallekin työpaikat Balilta pariksi kuukaudeksi sekä samalla nauttia maailmasta, kierrellä pitkin poikin Aasiaa ja olla vaan. Nähdä, kokea, tuntea. Tää kuulostaa niin loistavalta idealta, että mun tekis jo heti mieli alkaa soittelee Bali-hotelleita yms läpi ja hakea itselleni työpaikkaa. Tosin, ehkä nyt on vielä vähän liian aikasta, kun kaikki suunnitelmat on vielä niin alussa.

Jos Bali menee plörinäksi, niin ollaan puhuttu parin kuukauden matkasta Jenkkeihin. Täähän olis aivan täydellinen idea myös! Jenkeissä vaan ei pystyisi töitä tekemään ja siellä on paljon kalliimpaa asustella ja elää kuin Balilla.

Katsotaan minne maailma vie ensi kesänä, jonnekin haluan, sen kyllä tiedän! Vaikka mä oonkin jo aika paljon maailmaa nähnyt, niin multa puuttuu kokonaan sellanen omatoiminen "reppureissuilu" mun listalta!

Mitäs mieltä te ootte? Onko kukaan käynyt Balilla? :)

ps. onks pakko tehdä essee, jos ei halua?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!