21.4.2009

I found the first H&M ! <3

Eilen ajoin ekaa kertaa YKSIN moottoritiella, High way 5. Joku varmaan miettii, et no vau olipa hienoa, mut ku se ON aika hurjaa menoa nailla teilla katsokaas. Kaistoja on 7, kaikki ajaa ylinopeutta (yli 120km/h) ja kiihdytyskaistalla tai muuten vaan kaistaa vaihtaessa ei oo aikaa miettia et mihin valiin sita karrynsa tunkee, se on ZIP sisaan vaan! Sitten Jenkeissa on myos "CAR POOL"; kaista joka on tarkotettu yksinomaan autoille, joissa on enemman kun yks ihminen. Jos yksin ajelee car poolilla niin siita rapsahtaa ihan mukavat 400$ sakot..


NOoo, nyt on sitten motarineitsyys mennytta elamaa! Ajoin itteni Irvineen, jossa on aivan tajuttoman iso ostari! Sieltahan sitten loyty kaikki parhaimmat kaupat, oli H&M, forever21, wet seal, kaikki surffishopit yms.. ihan mita vaan toivoa voi!

Kuva Irvine Spectrumista. TOsiaan keskella ostoskeskusta on maailmanpyora, sitten siella on satoja suihkulahteita ympariinsa ja sellasia vesijuttuja, joita on lintsilla ja lapset hyppii niitten perassa ihan hulluna! Ostari muuttuu myos silmanrapayksessa mahtavaksi menomestaks, jossa jarjestetaan konsertteja ja ehkapa itekkin oon suuntaamassa 9.5 KiisFM:n konserttiin Irvineen, jossa esiintyy mm. Lady Gaga, Flo Rida, Soulja Boy, Kelly Clarkson, All American Rejects yms!

Arskojen lisaks oon huomannu mun fetissin bikineihin! Eilen tuli ostettua tallasta kraasaa:

En voinu vastustaa naita supermakeita pinkkeja arskoja 21:ssa!

Maailman sulosimmat bikinit, melkeen jopa paihittaa mun toiset uudet retroraidalliset bikinit! oh, I love them <3 H&M

PeiliTeiniIhqPose vain ja ainoastaan siksi, etta nakisitte miten taydellisesti valkoset paljettibikinit matsaa mun rusketuksen kanssa (oon niin ylpee mun rusketuksesta!!)

Ballerinoja tarttee aina, varsinkin tallasia ihania ! H&M

Shoppailu on niin rentouttavaa, se on ihan kun jotain terapiaa. Mut mun on kylla pakko myontaa et ma mielummin meen pariterapiaan kun yksikseni ongelmiani purkailen shoppailun muodossa. Eilen ma sitten autossa takas kotiin ajaessa tekstasin Julielle, mun tanskalaiselle uudelle kaverille, miten paljon vihaan shoppailla yksin, haluun seuraa, niin neiti oli tosi innoissaan mun "lue rivien valista"-ehdotuksesta. Ma toivon etta paasisin mahdollisimman pian taas tekemaan kaikkee kivaa jonkun kanssa, ettei tunnu silta, etta oon vaan tuhlannu aikaani taalla. Noh, empa usko etta koskaan tulee tuntumaan silta! Vaikka taalla ei viela mitaan kauheen rajayttavaa oo tapahtunu, ma tiedan kuitenkin etta tuun muistamaan naa kolme mahtavaa kuukautta ikuisesti!

Loppuun haluun viela jakaa yhen aivan sairaan hyvan biisin, tata ma kuuntelen talla hetkella ihan JOKA paikassa, KOKOAJAN! Lenkilla, autossa, rannalla, bileissa, nukkuessa... taa vaan on niin hyva.



<3 jansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!