19.4.2009

More shoppings..

Mun selka on niin palanut, en pysty liikkumaan, istumaan, makaamaan, nukkumaan niin yritan tassa seisten kirjotella postausta mun shoppailuista taallapain maailmaa!

Shortseja! Mustat on 21:sta, en oo kertaakaan kayttany enka varmaan tuukkaan kayttamaan, ne putoo paalta :s Ruudulliset Elementin shortsit ostin tanaan TJ:sta ja ne vei mun sydamen, ihanat!

Niin taydelliset farkkushortsit, en oo ikina omistanut nain hyvinistuvia shortseja! Wet Sealista. Toi hame on ehka hitusen liian lyhyt, just ja just peittaa tupsukan! TJ Maxx

Parit farkut. Siniset on TJ:sta, ajattelin pimpailla niita pikkusen. Harmaat on 21:sta, ne nayttaa tosi kivoilta paalla mut tuntuu aika ikavilta :s

Teeppareita! Musta on Roxyn, pinkki on tuliainen hostperheelta Elton Johnin keikalta ja arskapaita on cool!

Lorotoppeja, kaikki Foreverista. Neonkeltanen oli alussa suuri rakkaus mut nytten toi musta summer never ends on aika mukavasti ryostanyt lempparin paikan :) se on niin rento paalla biksujen kanssa!

Turkoosi toppi TJ Maxx, persikanvarinen "hei mulla on tissit"-toppi Wet Sealista ja valkonen ruskeella helminauhalla kiinnitettava on tanaan ostettu TJ:sta, katotaan tuleeko kaytettya..

Pari ihan normaalia toppia, en muuten ois laittanut tanne tata kuvaa, mut oon niin ylpee mun loydosta; Guessin vaaleenpunanen toppi TJ:sta, 5,99$ (euroissa pikkasen vahemman) !!

Tanaan ei oo tapahtunu kummempia, kavin shoppailemassa ja tuhlasin taas omaisuuden, mut elama on ! Sitten tein vahan extratoita (mulla ei viikonloppusin oo toita), koska Belli ja Nick (vanhemmat) oli golffaamassa ja itseasiassa vielakin vahan rilluttelemassa ! Kaytiin kakrujen kaa puistossa ja jadella, nam :p

Gumman <3

Gubben <3

good night ! kram, jansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!