16.4.2009

Laguna Beach!

Oijoii, miten hauska ilta mulla olikaan! Oltiin mun uuden tanskalaisen kaverin, Julien, kanssa yhessa TODELLA makeessa ja "coolissa" sushipaikassa, Mosunissa, on Laguna Beach. EN tykkaa oikeen sushista, mut kokki vaan taiko mulle mun silmien edessa jotain, joka naytti tooosi epailyttavalta, mut maistu NIIIN hyvalta, nam! yhtakkia jostain ilmesty meidan seuraan punaviinia maisteleva vanhahko herrasmies Amir, joka sitten tietysti pienten keskustelujen jalkeen halus tarjota meille drinkit. Ja toisetkin. noooh, ei siina mitaan, mut sit Amir halus hommaa meidat sisaan yhelle klubille, jonka nimi oli BLue Lagoon. Jenkeissa ikarajahan noihin kaikkiin paikkoihin on 21v tai emma oo ihan varma et onko baareihin toi ikaraja, mut ainakin se on alkoholin ikaraja. Mutta silti, ihan kivasti tuntuu sormenpaissa alkoholin vaikutus tata kirjottaessa ja pakko sanoo et taalla drinkit on TUJUJA :D

asiakkaat nakee kaiken mita noi kokit tekee tiskin takana, aika kiva :) (kuva Mosunista)

Cosmopolitaneja tuli litkittya aika monta..

ja taa Julie, 21v, oli ihan kun kaikki mun muutkin kaverit esim Suomessa. Me huijattiin kaikkee miehille baarissa "joo, me asutaan taalla, joo me ollaan siskoksii" yms ja kaytiin yhessa kyykkypissalla auton takana! Eika parane unohtaa niita baarista mukaan lahteneita laseja :D this is something i've missed! en jaksa oottaa, et paasen taas nakee Julieta, meil oli niin hauskaa :)

ja hei, ma tapasin yhen tosi kivannakosen pojan ja itseasiassa mulla on kyseisen pojan, Jonin, puhelinnumerokin.. hahaa, maybe I have to call him this weekend ;) party party?

ei muuta, olin vaan niin ilosella tuulella (hiprakka) et oli pakko tulla jakaa taa ilouutinen tan mun blogin kanssa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!