24.4.2009

I'm so excited!

HOLLYWOOD TOMORROW!

Ihana tavata uusia ihmisia ja talla kertaa suomalaisia! Mua vaan jannittaa niin paljon suomen kielen puhuminen (WTF!?) en ymmarra miten oon voinut "unohtaa" miten sita puhutaan kun oon ollu taalla. Ei, en oo unohtanut sanoja, kielioppia, lausejarjestyksia yms vaan sen, etta miten ne sanat saa ulos suusta kuulostamatta vajaaalyiselta idiootilta! Puhuin toissapaivana mun pikkusiskon, Neelan, kanssa puhelimessa ja Neela vaan kuittaili nauraen mulle kokoajan siita, miten kuulostan ihan japanilaiselta! No, ehka ma selviin suomen kanssa ja jos en niin sitten vaan puhun niille tytoille englantia :D

Toinen mika mua jannittaa tai ehka vahan stressaa on se, etta mita HEMMETTIA ma laitan paalle! Jotenkin kaikki vaatteet, jotka tanne raahasin Suomesta on niin juntteja, ei kukaan kayta taalla sellasia! Sitten taas taalta ostetut vaatteet, jooo, mut sitten taas ei. Huhhuh mitka ongelmat ihmisella voi olla!

Janninan "mennaan kirjastoon"-asu. Makee toi mun tottero paassa.

Alexanderin paivanasu! :DD Leikittiin morkoja, HURJAA

Kylla sita nanny kaikkea keksii pitaakseen toisen tyytyvaisena ja iloisena.. haha!

Oon muuten tosi ylpee Alexanderista. Oon opettanut sille pari juttuja, joita se nyt kokoajan ihan tosi innoissaan tekee! Ennen aina kun pikkuherra meni vessaan vaantamaan kakkosia, niin vahan ajan paasta kuuluu "DOOOONEEEE JANNIIIINAAAA" ja sitten ma kysyin, etta mita tapahtuu kun oot koulussa, pyyhkiiko opettaja? "No, I just pull my pants up and then there is kakka in my pants" :DD voi raukkaa, siina vaiheessa ma ajattelin, etta nyt on korkea aika. Otin vessapaperia, taitoin sen ja kirjaimellisesti naytin kadesta pitaen miten pyyhkiminen tapahtuu. No, nyt ei enaa kuulu "DOOONEEE!"

Toinen mita ollaan opeteltu on kellonajat. Tana aamuna herasin siihen kun Alex tuli hyppimaan mun sankyyn ja sanoi "at twelv six my friend is coming" (tarkoitti siis puoli yhta) voi, I am so proud of him <3

Nyt leikkimaan legoilla ja ahertamaan formulapalapelin pariin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!