17.12.2009

Katastrofi!

Paiva alkoi erinomaisesti. Meilla oli kiva paiva gummanin kanssa ja sitten kun gumman meni tutitimelle (paikkarit) niin fiilisteltiin hostdadin kanssa joulumusiikkia, syotiin pipareita ja pakattiin KAIKKI lahjat :) ja ai etta niista lahjoista tuli hienoja kun neiti nappara paasi kaikenmaailman nauhoihin, rusetteihin ja harpakkeihin kasiksi!


Kun gubben tuli koulusta kotiin, otti daddy Gummanin ja kurvasi ruokakauppaan ja ma jain gubbenin kanssa kahdestaan kotiin. Mentiin ulos pyorailemaan; nyt se on tosi jannaa kun ei tartteta enaa appareita ja kun osataan jo tehda uukkareitakin! Pikkusta pitaa kuitenkin kokoajan pitaa silmalla, koska meno pyoran selassa on aika huimaa.

Meille tuli sitten nalka kesken ajojen ja menin sisaan laittamaan meille voikkarit samalla kun gubben tuli autotalliin oottamaan. Gubben tietaa, ettei sisalle saa tuoda pyoraa, mutta herra uhmasi kieltoja ja ajo pyoran sisalle. Pyora tonasi silityslautaa, joka oli jaanyt vaaralle paikalle mun jaljilta (leikin kunnon housewifea ja silitin perheen kaikki vaatteet), silityslauta lahti kaatumaan ja TIETYSTI ramahti yhden lasipiirongin paalle ja piirongin "paallyslasi" meni yhdesta kulmasta taysin sapaleiksi. Eika ollut muuten mikaan ihan halpa piironki. No, ma sitten aloin meuhkaamaan gubbenille sisalla pyorailemisesta ja se suuttu mulle ja huus: "FINE I'M GOING OUT AND I WILL NEVER COME BACK!" Hain imurin (1min) ja ajattelin siivota sotkun heti pois, kunnes alysin etten ma tosiaan voi jattaa gubbenia yksin pihalle. Alysin sen liian myohaan, koska kun kerkesin pihalle (2min) niin gubben oli autotiella yksin ja Belli ajoi autolla vastaan. Kaiken lisaks siina oli viela toinen auto Bellin takana. Osaatte varmaan kuvitella milta tilanne naytti Bellin silmissa:"Nanny vaan laiskottelee himassa ja hoitolapsi vetelee yksin autotiella pyorallaan". Bellin reaktio oli kylla just sellanen. Ma menin ihan paniikkiin, koska en kerinnyt edes kertoa mita oikeasti oli tapahtunut, kun Belli jo vei gubbenin ylakertaan ja totes "Kaaos, kaaos". Ja ma aloin itkemaan, ma itkin varmaan puol tuntia putkeen. Belli kuuli mun nyyhkytyksen ja tuli kysymaan etta onko mulla kaikki hyvin ja kerroin mita oli tapahtunut ja etta ma oon tosi upset siita, et milta se naytti bellin silmissa. Sitten Nick tuli myoskin kuuntelemaan ja ne totes sitten naureskellen, et heeeeii vahinkoja sattuu ja tassa oli vaan maailman huonoin ajoitus kyseessa ja antoi kummatkin mulle halin. MITA!? Ma olin jo kuvitellut, etta nyt ne lahettaa mut kotiin seuraavalla lennolla, koska oon maailman huonoin nanny.


- Loppu hyvin kaikki hyvin. Piironki on rikki, mut silla ei kuulemma ole valia. Gubben on kunnossa. Belli ja Nick on parhaita.

6 kommenttia:

  1. Siulla on kyllä ihan paras host perhe!

    VastaaPoista
  2. Noita tosiaan tapahtuu, ei kannata liikaa vatvoa.
    Joskus silloin aikana ennen sotia kun olin aupparina, mun hoitolapsi mm. onnistui saamaan kolmen tikin haavan kalloonsa, ja mä olin vain metrin päässä. Lapset on.

    VastaaPoista
  3. Ai etta meinasit selvita auppariajasta ilman katastrofia? Ei nyt sentaan ;) Hei vahinkoja sattuu, se on totta, ja pitemman paalle kylla tajuaa aikuiset ihmisetkin sen! :)
    t.autoni ja mina emme ole hyva tiimi

    VastaaPoista
  4. Heidi: Aivan samaa mielta olen kanssasi!

    Stazzy: Ennen sotia :D niin ja sehan kuuluu lapsuuteen, etta ollaan ja mennaan ja kaadutaan ja huudetaan ja itketaan ja rammitaan, i guess? :)

    Susette: Ehkapa ma vaan ylireagoin, koska toi tosiaan oli mun ensimmainen katastrofi. Hahahha, nyt alko naurattaa ihan todenteolla, loytyyks sieltakin puolelta joku, joka ei oikeen toimi yhteen autonsa kanssa? :D Mun kaveri Anna on ollut taalla 4kk, kolaroinut autonsa KUUSI KERTAA ja 3 kolareista sattui saman viikonlopun aikana! Sitten on tullut myoskin tollroadticket ja nyt odotellaan ticketia siita punasista pain ajosta haha :D

    - NAISET KOITTAKAA NYT EDES :D

    VastaaPoista
  5. No loytyy! :D Mun viifen kuukauden aikana autooni on vaihdettu uudet tuulilasinpyyhkijat KAHDESTI, yksi kolari, rengas melkein tippu, akku oli tyhja yksi aamu, sitten on kans rengas puhjennu jaja kesarenkaat ei suostunu lahtemaan irti. Kuten voisin arvailla, niin Annan kuin miunkin autot on naisia, koska niilla on niin paljon ongelmia. Piste.

    VastaaPoista
  6. Susette: hahaha, kuulostaa niin naiselta toi sun auto! Life is tuff. Just try to handle with it! :)

    VastaaPoista

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!