31.3.2010

On my mind every hour, every day

27.11.2009 kirjoittaja: Jannina 

"Tiedatteko mita, ma oon aivan tajuttoman onnellinen taalla. Kaikki on niin hyvin. Jaksan hymyilla paivasta toiseen, vaikka valilla lapset on ihan mahdottomia, vaikka valilla tuntuu turhauttavalta, vaikka valilla perheessa kinastellaan.. Mut silti ma oon niin kiitollinen, etta ma oon saanut tallasen mahdollisuuden, josta moni vaan voi unelmoida.


Jotenkin taalla tuntuu, etta ma oikeasti ELAN, nautin joka hetkesta taysin rinnoin! Ma oon pitkaan miettinyt, et mika ihme on syy tahan; eihan mulla oo ees Sofiaa eika Saaraa taalla, en oo nahnyt omaa perhettani pitkaan aikaan enka pysty olla ihan taysin omissa oloissani, jos kaipaan tilaa ja omaa rauhaa.

Yks paiva ajoin pitkin Pacific Coast Highwayta, edessa siintava aurinko laski meren taakse samalla varjaten koko maiseman niin kauniiksi, niin kauniiksi. Mulla oli iPod kiinnitettyna auton radioon ja taustalla soi Elastisen Anna mun. Sillon mulle tuli niin hyva olo, en pystynyt lopettamaan hymyilemista ja vatsan pohjaa kutkutti. Ma toteutan mun unelmaa! Ma elan mun elamaa! Se on syy kaikkeen tahan :)

Mulla on maailman ihanin perhe taalla, mulla on aivan mahtavia kavereita, ma oon vapaa tekemaan mita haluun, ma en oo koskaan yksin - aina on joku joka odottaa kotona ja oon kaukana kaikista inhottavista asioista, joita tapahtuu Suomessa. Toisaalta tuntuu ihan silta kuin pakenisin totuutta. Opiskelua.. asuntoa.. yksinaisyytta.. Tieda sitten, mutta yks asia on fakta: Suomi ei ole mulle! Vaikka ma kuinka ikavoin mun elamaa Suomessa, ma tiedan etten tuu loytamaan tulevaisuuttani sielta, en. Enka onnellisuutta.

Ja ei, en tieda missa ma tuun olemaan vuosien paasta. Siihen kysymykseen ei ole viela vastausta :) Ja enhan ma voi varmaksi sanoa viela yhtaan mitaan, mut talla hetkella tuntuu talta.

Ps. Odottakaas vaan niita avautumisia ja angstauksia, kun joudun taas luopumaan kaikesta tasta mita mulla nyt on taalla!"  luonnos

2 kommenttia:

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!