5.5.2009

Happy day :)

Tanaan ollaan tehty tosi paljon Alexanderin kanssa, kaytiin kirjastossa, golffaamassa, jatskilla.. ja muutenkin on ollut tosi mukava paiva! Pikkuherra on ollut hirmuhyvalla tuulella, tai no ainakin siihen asti kunnes alko golfmailojen viskely golfkentalla. Hmmm, NAP TIME!

Kuvia meidan paivasta:








Alexander on mulle enemmankin pikkuveli kun hoitolapsi ja ma tykkaan etta asiat on nain. Me riidellaan ihan niinkun riitelen mun oikeidenkin sisarusten kanssa, mut sitten taas tunteita on enemman :) tykkaan tosta ipanasta niin mahottomasti! <3














Huomenna Julie, tanskalainen aupairi, kotiutuu kolmen viikon reissultaan Las Vegasista. Etta ma oon oottanu tata keskiviikkoa just ton takia! Huomenna myos tapaan ranskalaiset, kaydaan Mosunissa sushilla, NAMI :p kivaa tiedossa! xoxo Jannina

4 kommenttia:

  1. Jannina sä saat mut kaipaamaan Italiaan. Mulla oli siellä aaaw ihanin muksu hoidettavana etten tajua miten pystyin jättämään sen. Sen kans päivät oli oikeesti yhtä hymyä, se oli mulle niin paljon enemmän ku pelkkä hoitolapsi. Mua vtuttaa NIIN paljon kun nykyisille muksuille pitää koko ajan olla antamassa time outeja, kieltämässä tekemästä jotain tai irrottamassa niitä toistensa kurkuista. Menee maku koko hommasta ku mikään ei onnistu ilman kitinää ja tappelua. ARGH ARGH haluun takas Italiaan JUST NYT! :D

    BTW miten kiva kun voidaan kommentoida toisillemme blogeissa, facebookissa ja galleriassa hahah :D

    VastaaPoista
  2. ma oon kans niin ilonen, etta en oo joutunut perheeseen, jossa mua kohdeltais kun tyontekijaa, siivoojaa, nannya yms. Ma oon osa perhetta ja varsinkin Alexanderin kanssa huomaan etta asia todella on nain! meilla on timeoutteja joo, mut kaikki kiva voittaa ne huonot hetket :)

    ehka ite vahan enemman pitaisin kuria, mut kaikilla oma tapa kasvattaa lapsensa :)

    ja joo, aika virtuaalipainoitteista taa nykynuorten elama :DD

    VastaaPoista
  3. Sun hiukset on vaalentunu sikana ! :)

    VastaaPoista
  4. I lalalalalalaiiiik it ! :)

    VastaaPoista

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!