21.5.2009

Nix Nax !



Kuinkas sitten kavikaan..

Tanaan aamulla kun herasin, kavelin vessaan ja katoin itteeni peilista ja nain mun kiharoista koostuvan linnunpesan, paatin, etta NYT ON PAKKO TEHDA JOTAIN!


Talta mun tukka nayttaa suunnilleen joka aamu, ei mitaan jarkea koko tukassa! Jos haluan vahaakaan nayttaa ihmiselta, niin suoristusraudan kanssa taytyy kayda sellanen 10min taistelu

Tai sitten vaan vetasen koko reuhkan mymmelisykerolle. Taa on surullisen jokapaivainen naky!

Mutta ei enaa! LOOK AT ME, I LOOK SO FRESH! I LOOK AWESOME :)






Ma oon ollut tanaan yhta smilea koko tytto just tan kampaajaepisodin jalkeen! oon aivan rakastunut mun uuteen tukkaan, nyt voi hyvilla mielin (ja mahtavalla tukalla) suunnatta LAS VEGASIIIN!!


Puspus<3>

6 kommenttia:

  1. HEIVAU tosi upeet hiukset!! Hauskaa Vegasia! ;)

    VastaaPoista
  2. iha törkeeen makeet!! sä näytät jotenki nii nuorekkaalta mut samalla niin kypsältä !:))) tais olla kerranki hyvä kampaaja??

    VastaaPoista
  3. Marke: Kiitos :) hauskaa viikonloppua sinne Losin suunnalle!

    Saara-Mari: ma rakastan naita. En haluu pesta hiuksia, koska naa on niin makeet. Oon in love! kampaaja oli ihan uskomaton, keski-ikanen italialainen mies, PARAS IKINA! joo, ei tukka maksanut onneks kun paalle pari sataa dollaria, mut minkas teet :) (taa oli lahja)

    VastaaPoista
  4. Oo mitkä hiukset! Upeat! :) Toukokuu on hyvien kampaamokäyntien kuukausi, näin täytyy olla, kun minunkin hiukseni ovat jotenkin oikein mukavat, kerrankin...! :D

    VastaaPoista
  5. Kiitos susette! aaahh, ihana toukokuu :) yleensa kampaajallakaynnin jalkeen ma itken kaks paivaa ja kiroon sita, etta menin, nyt oon vaan niin tyytyvainen! GO TOUKOKUU!

    VastaaPoista
  6. :D Mulla sitä kiroilua kestää yleensä noin viikon, sitten hyväksyn tosiasiat, mutta nyt voi vaan hymyillä. Viva la toukokuu! :D (ranskaakin toki osaan, mutten millään jaksa muistella toukokuuta ranskaksi...)

    VastaaPoista

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!