15.5.2009

Cross road


On monen monta juttua, jota ma kaipaan Suomessa talla hetkella..

- Pappaa
- Neela-siskoa
- Aitia
- Jony-veljea
- Kaikkia neljaa pikkusisarusta
- Sofiaa
- Saaraa
- Omaa kotia
- Erikaa
- Milkaa
- Lindaa
- Kaisaa
- Omaa sankya
- Salmiakkia
- Ruisleipaa
- Suomalaista musiikkia (SMG)
- Lauraa, Annikaa, Claraa
- Mummia, vaaria ja mimmua
- Terasseja
- Helsinkia
- Mun esimiesta
- Tunnetta, etta ei oo alaikainen
- Kesaa
- Gina Tricot:a
- Omaa rauhaa
- Jatkoja mun kaksiossa
- Kikatusta tyttojen kanssa

Mutta sitten on taas monta asiaa, mita tuun kaipaamaan kotiinlahdon koittaessa..

- Bellia, Nickia, Alexanderia, Katrinaa
- Julieta!!
- Rayta
- Aurinkoa
- Lampoa
- Rantaa
- Laguna Beachia
- Mosunia
- Iloisia ihmisia
- Puheensorinaa, sosiaalisuutta
- Autolla ajamista
- Ben & Jerry's jadea
- Amelieta ja Paulinea Ranskasta
- kiukuttelua
- hetkia lasten kanssa
- Kotibileita
- Ihania taloja
- Mahdollisuutta kokea ja nahda
- Mun pienta vaatekomeroa
- Jenkkeja
- KAIKKEA!!

Me juteltiin eilen paivallisella mun ajasta taalla. Nick kuvaili mua nain

"Who would have thought that the same shy and cute girl who slept at the neighbor's, is naked dipping on Laguna Beach with a lot of boys and new friends one month later!"

Ja hhmmm, kuka alko poraamaan ja vollottamaan kesken ruokailua, en ainakaan mina, en. Ma kerroin, etta oon katellut vahan lentolippujen hintoja takasin ja siita sitten lahti keskustelu mun takasin tulosta. Bellin kanssa puntaroitiin monia eri vaihtoehtoja ja parhaimmalta vaikutti se, etta ottaisin kursseja yliopistossa taalla ja asuisin tan perheen kanssa. Ja tietty sitten vahtisin Alexanderia ja Katrinaa, kun Belli ja Nick sita tartteis. Ja jos tulisin opiskelemaan, niin ensinnakin siita ois hyotya mun tulevaisuudessa ja toiseksi, saisin pitempiaikaisen viisumin ja voisin olla pidemman aikaa. Ei tartteis lennella edestakaisin.

Nyt taytyy vaan alkaa ottaa yhteytta kaikkiin tassa lahella oleviin yliopistoihin ja kysella niiden kurssivalikoimista. Ja taidanpi ottaa myos Hankeniin yhteytta, sinne oon hakemassa ensi vuonna ja ehkapa sielta irtois jotain hyvia vinkkeja opiskelusta ulkomailla ja tietty rahoituksesta. Ei oo halpaa huvia taa touhu ei.

Taa vaikuttaa niin taydelliselta, taa on se mita haluan. Ja mita sitten, vaikka mun asunto jaa Suomeen, ei mun siita tartte stressata! Kunhan vaan loytyy hyva ja kunnollinen vuokralainen niin kaikki on perfecto. Ja tietty ma tuun ikavoimaan kaikkea edellamainitsemaani jos taa suunnitelma nyt toteutuu, mut kukaan tai mikaan ei oo minnekkaan haviamassa! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!