7.5.2009

smoothie a la Jannina

Ma en alyy miten mulla voi ihan oikeesti olla peukalo keskella kammenta kun mut pistaa keittioon. En ymmarra.. Kuva kertoo enemman kun tuhat sanaa, niinhan se sanonta menee. Mut kyl toi alas meni! :P

Tanaan olin tosi hyvalla tuulella ja niin oli myos Alexanderkin, joten jaksoin ja halusin teha paljon kaikkea kun toinen ei kokoajan kitissy! jee, lisaa tallasia paivia! Kokkailtiin ton tehosekottin parissa vaikka mita mossoja, askarreltiin aitienpaivakortteja, opeteltiin kirjottamaan kirjaimia, kaytiin pyorailemassa..

.. ja Caillou-kalakin sai uuden kodin! Vau. Nyt ei tartte Saaran enaa urputtaa ton kalan huonoista elinoloista :)

Tottakai piti sitten aurinkoisen ja lampiman torstain kunniaksi kayda vahan mammonaa kuluttamassa ja itseasiassa kerrankin mukaan tarttu jotain ihan perusjarkevaa!









Shoppaukset on aikalailla 21-painotteista, arskat wetsealista, yhteensa 4$. Nyyyyh, pitaa jo pikkuhiljaa alkaa ostelee ja mietiskelee tuliaisia.. I am going to be in huge problems with all my luggage!

WAITING FOR WEEKEND, IT IS TOMORROW! :)

xoxo, Nina

2 kommenttia:

  1. Täällä just pähkäilen et mistä saan niin ison matkalaukun et saan kaikki mun kamat ja tulevat shoppailut mahtumaan siihen.
    Muuten mäkin oon kyllä sun uskollinen lukija!:D
    -Juuli-

    VastaaPoista
  2. Juuli, mun vinkki on se, et otat oikeesti MAHDOLLISIMMAN vahan vaatteita suomesta mukaan. Musta tuntuu, et kaikki mun suomesta tuodut vaatteet on taalla ihan juntteja, ei kukaan kayta sellasia :D

    Onko muuten kuulunu lipuista mitaan? eilen juteltiin ruokapoydassa siita ja ne liput nayttaa aika paljon stressaavan bellii ja nickia.. kun pitaa miettii myos sita niiden matkaa suomeen.

    Mut heti kun saat tiedon lipuista niin ai etta ma kirjotan sulle pitkan listan KAIKESTA (mita pakkaat, mita taalla on tapahtunu, kavereista, paikoista, meidan viikonlopusta yms) ! jee :)

    VastaaPoista

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!