22.7.2009

feeling smaller

Maanantaina virallisesti alkoi "Jannina pienemmäksi"-episodi, toivottavasti se toimii. Mulla on tätä varten ostettuna maailman söpöin pinkki Minni-vihko, josta roikkuu isoiso rusetti. Sinne mä joka päivä kirjaan ylös päivän syömiset ja ajat sekä mitä oon päivän aikana urheillut. Vähän kyllä naurattaa tää mun "urheileminen":

- ei hissinkäyttöä töissä
- 10 min koiranulkoilutus
- 1h sulkkista


No löytyyhän sielt jotain ihan "oikeetakin" liikuntaa, mut mua vaan niin huvittaa, että on pakko kirjaa kaikki tollaset ihan normijututkin ylös, oon niin idiootti :D Mut hei, ihan oikeesti. Mä en oo tehny nyt suomessa YHTÄÄN mitään kuntoni eteen. Pyöräilin viikon töihin, sitten puhkes kumi ja Janninasta tuli laiskaakin laiskempi (ja vatsa alko roikkumaan hahah). Jäädäänpi innolla kattomaan pystynkö pysymään mun terveellisissä elämäntavoissa ja saanko itteeni vähän parempaan kuntoon :) ja vatsalihaksetkin ois ihan kiva, vois sitten surffailla californiassa hyvin fit-kunnossa (joo, in my dreams)!

Alkuviikko on mennyt töitä tehdessä ja "laihista" hehkuttaessa. Eilen käytiin katsastamassa Gina Tricot:n alet ja sieltä löyty kaikkea kivaa :) heti kun kameraan saan virtaa, niin pääsette taas nauttimaan hienon hienoista kuvista, pyhpah!

HEI MUUTEN, olin tänään työhaastattelussa! vielä en uskalla kertoa minne ja miksi ja milloin ja näin, mutta ens viikolla pitäis tulla vastaus. Mä en ymmärrä, aina kun oon työhaastattelussa, mun ääni menee ihan hiton oudoks! tiedättekö siitä kauhuleffasta, Kaunasta, sen ihan sika ärsyttävän äänen, jota voi tehdä kurkun päällä? no sellaseks mun ääni aina menee :D Not good.

Lauantaista on tulossa kiva, meillä on Saaran kanssa suuret suunnitelmat mm. monet bileet kierrettävänä! Kuka arvaa mikä on tällä kertaa meidän illan teema? ;)

7 kommenttia:

  1. mmmm mojitoja?? nam! Taidan olla viinilasillisen tarpeessa tän duunivuoron jälkeen...

    VastaaPoista
  2. joo nammm! Tää mun kaveri Saara on baarimikko ja ai että mitä kaikkia ihania drinksuja se aina taikoo mulle! :P

    VastaaPoista
  3. olipa sulla tullu monta postausta :) ihanalle näyttää sun huone enkä tajunnu yhtään et se lamppu oli joulukynttelikkö ennen kuin luin tekstistä :D tosiaan mä lähen Chicagon lähelle kuukauden päästä (kysyit siitä jossain aiemmassa postauksessa ku olin kommentoinut, jos et enää muista kaikkia :D).. ja uskon kyl eetä siitä tulee paras vuosi, en malta odottaa että pääsen lähteen :)))

    VastaaPoista
  4. Heidi: Ai oli vai? Musta kokoajan tuntuu, et mä en päivittele tai postaile tarpeeks usein :s mäkin oon ihan rakastunut tohon mun makkariin, enää puuttuu ne uudet tapetit, nätisti ne lojuu tuolla sängyn alla muovikassissa :D en ne ollutkaan sellaset naisen logiikalla ajatellen "tarratapetit" haha! ihanaa, chicago on varmaan tosi nätti paikka :) sulla oli perhe jo valmiina? Mieletöntä au-pair vuotta sulle!!

    VastaaPoista
  5. haha, no ei kesälomalla ehdi niin usein lukeakaan blogeja... Mut sit onkin ihana lukeakerrala monet postaukset. Ainakin Chicago on hirviän iso :) Juujuu, perhe varmistu pari kuukautta sitten jo.. :) Oon kans harkinnu jos pitäis blogia aupair-vuodesta mut saa nähä saanko aikaiseksi..

    VastaaPoista
  6. Niin, eikä kauheesti blogia kirjotellakkaan, paitsi jos on töissä maailman tylsimmässä työpaikassa näin kesäisin ja jos on kauhee datis, ilmottaudun! :D ja jos alat kirjottaa blogia sun au-pair vuodesta niin voitko siitä laittaa mulle jotain viestiä, ois kiva lukea :)

    oli muuten pakko vielä korjata tää väärinymmärrys, toi kynttilähärdelli ei siis oo sellanen joulukynttelikkö, vaan ihan tavallinen kynttelikkö (jossa siis palaa oikeat liekit), mut se vaan on joka joulu meillä pöydässä, siitä nimi tulee! :) hauskaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  7. Juujuu tottakai laitan viestiä, jos saan sen vain aikaiseksi :) no huh, mä kyl onnistuin ymmärtään väärin tuon kynttilähomman :DD

    VastaaPoista

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!