20.7.2009

MyPa in Flamingo

Perjantaille oli meidän duunista pari tyttöä kehitellyt yhteistä kokoontumista ja suunnaksi osottautui Sokos Hotel Flamingo. Yöpyminen tuli tosi halvaksi kun ollaan kaikki henkilökuntaa. Flamingon vesipuisto käyntikin pulitti vaan 10eur, koska saatiin töistä sellasia tutustumislipukkeita, jeijeij!

Kutsu tästä hotelliyöpymisestä lähti koko meidän 15-henkiselle osastolle, mutta meitä lähti vain ja ainoastaan neljä :D no ei se mitään, hauskaa oli! ja oli kivaa nähdä työkavereita muissa kun vaan työn merkeissä.

My room mate Kia! nice boobs we have..

Ekaks käytiin tosiaan huljuttelemassa raajojamme Flamingon vesipuistossa. Laskettiin likumäkiä, hypittiin jostain ihme linnasta ja rentouduttiin siellä Spa & Welness puolella. Jos muuten joskus meette just tonne Spa-puolelle, niin suosittelen ehdottomasti Mummon tohveli-drinkkiä. Muistakaa kinua siihen drinksun päälle "pehmis-tupsua", niinkun Kia teki.

Uinnin jälkeen pikapikaa iltakuntoon ja sitten Amarillon terdelle ennen ruokailua.

Syötiin Parilla-nimisessä pihviraflassa ja oli ihan hyvää, oon vaan aika idiootti. Jos mä meen syömään ees vähänkään hienompaan ravintolaan, niin miks ihmeessä tilaan aterian nimeltään..

.. kengänpohja?!! eiks noita oo jo ihan tarpeeks tultu syötyä jossain limagrilleillä? tyhmä minä :D

Hirveen ähkyn jälkeen mentiin huoneeseen vähän tissuttelemaan ja hupsistakeikkaa siinä kävikin niin, että kolme meistä nukahti ja Kia joutu suunnilleen repimään kaikki ylös. Yhden unisiiderin jälkeen alkokin sitten tanssijalkaa taas vipattaa ja mentiin hissillä alakertaan ja Onnelaan.

Vantaan Onnela oli aika kuollut mesta noin perjantai-iltana. Ihme thai-naisia pitkissä leningeissään ja jotain wnb-tuksuja aurinkolaseineen. just joo. No mut meillä oli hauskaa, ainakin mä olin pikkasessa hiprakassa ja tutustuttiin me pariin ihan kivaankin poikaan :)

Loppu hyvin, kaikki hyvin (paitsi no ei tietty se, että missasin lauantai-aamuna aamiaisen, kävin vaan nappaamassa yhden keitetyn munan (?!!) sieltä buffasta ja olin ihan kauheissa oloissa töissä, pomo luuli, että mä olin pyörtynyt kun vähän lepuuttelin päätäni näppäimistön päällä) ja kiva olis ottaa uudestaan! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!