9.7.2009

R.I.P Cory and his delicious cookings

Cory is gone now ja niin on myös Janninan keittiöstä leijaileva maukas ja ihana tuoksu! Ohh, ne 2 päivää, jotka kerettiin olla samaan aikaan Suomessa oli tosi mukavia. Se oli niin kiva fiilis, kun tuli kotiin ja siellä oli joku oottelemassa kokkaustensa kanssa ja sitten vaan hengailtiin yhessä ja tehtiin jotain kaverijuttuja :)



Tällästä näkyä ei Janninan pöydässä ennen olekkaan ollut! Ekana iltana Cory pyörätti mulle pihvejä salaatilla ja toisena iltana syötiin tulista kanaa ja paistettuja vihanneksia. Tulee vesi kielelle, nyt nää "yksinäiset päivät" oon vaan napsinu jotain juustoa :(

Alkuviikko menikin sitten ton Coryn poistumisen jälkeen jossain ihme masennuksessa, mä vaan nukuin ja datasin, normipäivä. Tiistaina kävin Bellin (hostäiti Jenkeistä) vanhemmilla syömässä ja juttelemassa come backista Jenkkeihin! Kaikki on sitä mieltä, että aivan ehdottomasti haluaa mut takaisin ja että mun kannattais lähteä. Oon itseasiassa ottanut nyt lähipäivinä tosi paljon selvää opiskelumahdollisuuksista Jenkeissä (KIITOS MARKE!!), löytyis ilmasia englanninkursseja Santa Monica Collegesta tai sitten Californian yliopistosta 4 viikon tehokursseja. Ehkäpä noi ilmaiskurssit olis mulle sopivampia, ei tartteis hommata asuinpaikkaa Losista opiskeluajaksi, vaan voisin vaan junalla kulkea kotoota, O.C.:sta kouluun :)

Kävin myös tiistaina kattomassa mun äidin uusia kissoja, Erikiä ja Fredrikiä, awww!





Ne on melkein yhtä söpöjä kun mun pikkuveli Joonas ja pikkusisko Mikaela <3

Turkkipostaus odottaa työkoneella viimesilaustaan, se tulee heti huomenna miljoonan kuvan kera :)

4 kommenttia:

  1. Joo mulla on oikeestaan vähän se ongelma et järjestö on pyytänyt laittamaan eri aluevaatimuksen kun se cali ja erityisesti tahtoisin kans losiiN! Mut nytte pitää yrittää ite vähän myös ettii jotain perhettä ku tahtosin kans lähtee niin äkkii kun vaa on mahollista!

    VastaaPoista
  2. No mähän voisin vaikka kysästä tolta mun perheeltä josko niillä olis joku perhe joka haluaisi suomalaisen aupairin :) olisitko vuodeks lähdössä? laita mulle vaikka sähkärii, jos et täällä halua kertoo mitään tarkempia tietoja esim itestäs :)

    CALIFORNIA HERE WE COME ! <3

    VastaaPoista
  3. Oi kiitos tosi paljon! Annatko viel sun s-postin nii voin laittaa kyl miellelläni tietoja ja sitten tosissaan ef:ällä on kaikki tiedot mun terveydestä ja kaikista että mut on ainakin hyväksytty au pairiks! Mut siis voin lähettää jotai tietoja!

    VastaaPoista
  4. no se mailiosote olis ihan hyvä antaakkin sulle :D elikkä jazyliini@hotmail.com. Siis ihan vaan jotain perusjuttuu, vaikka ikä ja nimi ja et kauan haluisit olla yms, että voin kertoo vähän tolle mun host mammalle :) oisitko muuten halukas lähtee järjestön kautta?

    VastaaPoista

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!