7.7.2009

Wednesday's to do

  • Lataa kuvat koneelle ja tee ainakin KYMMENEN postausta (mä vähän huijaan kyllä nyt..)
  • Ikeaan mene ostamaan ruokapöytä ja tuolit, päiväpeitto, seinähyllyjä, nojatuoli ja lamppu
  • Etsi valkohopeaa ornamenttitapettia makkariin
  • Pese pyykkiä
  • Siivoo wc Coryn jäljiltä :s
  • Ole Saaran kanssa
  • Repeä kaikki nämä hommat tekemään saman päivän aikana
DAMN, tulee vähän kiireinen päivä.. Mut nyt kun sain äitiltä auton niin haluun heti hoitaa kaikki tollaset juoksevat asiat alta pois. Ja ainiin, vielä pitäis alkaa vaatekaappia tonkimaan, oon nimittäin sunnuntaina menossa Valtsun kirpparille myymään kaikkea krääsääni :)



Hyviä öitä ja kauniita unia! <3
ps. Mitä ihmettä, mun pappa (isä) paljasti mulle tänään, että se lukee mun blogia :D hahaha! ja et mun täti lähettelee linkkiä mun blogista kaikille! Pappa kyl väittää et ei se muista kuka tän linkin sille lähetti.. Terkkui vaan Netelle ja papalle ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!