17.7.2009

The Hangover

Härregud, en muista koska olisin viimeksi nauranut noin paljon kun eilen leffassa! Käytiin Saaran kanssa kattomassa paljon kehuttu ja hehkutettu Hangover, suomeksi siis Kauhea Kankkunen (mua ÄRSYTTÄÄ kun aina pitää noi suomennokset olla niin juntteja!! miksei sen leffan nimeks olis voinut vaan jäädä toi hangover?).

Ennen leffankattomista olin kuullut pikku juonipaljastuksia leffasta sekä juonen ja ajattelin, että ei taas tällänen idioottimainen jenkkileffa. Olin NIIIN VÄÄRÄSSÄ! leffan juonea miettien tosta olisi voinut tulla niin floppi, mut ahh se oli niin hauska! en haluu paljastaa mitään yksityiskohtia, jos joku aikoo mennä kattomaan, mut teidän on ihan pakko nähdä se! :DD onks joku jo nähnyt tän leffan? oonko ainoo, jota tää nauratti joka toinen minuutti?

Huomenna ollaan menossa työporukalla Flamingoon kylpemään, syömään, juomaan :) ja sitten tietty jäädään Sokos hotel Flamingoon yöks halvalla (tack to S-etukortin henkilökuntatarra). TULEE HAUSKAA jeee! ainoo vaan on, että klo 9.00 lauantai-aamuna mun täytyy olla töissä edustamassa koko meidän myyntipalvelua lauantai-vuoron takia, kuolema tulee..

hyvää viikonloppua kaikille <3 jansku

Ps. TÄRKEÄ JA NIIN IHANA UUTINEN! Belli ja Katrina lentää Suomeen kahden viikon päästä!! vaikka eniten mä odotin juuri Alexanderia, oon silti niin ilonen, että Belli tulee gumman kanssa käymään awwwww :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!