21.10.2009

Burn out !

KIIRE! Mulla on niin järkyttävä kiire näinä viimeisinä päivinä kun hengaan suomessa. Töitä on ens viikon keskiviikkoon asti ja melkeinpä joka päivä teen kummassakin työpaikassa vuoron = klo 9.00 - 20.00. En onneks oo ajatellut polttaa itteäni ihan loppuun ennen lähtöä, en!

Lähtö on viikon päästä ja kaikkia kissojen kummeja ja naapureiden mummeja pitäis nähdä ennen sitä. ÄÄRGGHHH mun pää räjähtää! Ja kaiken tän kiireen kukkuraksi mä oon aika varmasti tulossa kipeeks; räkä vuotaa ja kurkkua kolottaa (niin ei voi sanoa, mut väliäkö tuolla).. Auttakaa :(

No onneks sentään jotain kivaa kerkeen tän sähläyksen keskellä tekemään:


Käytiin Saara-Marin kanssa viettelemässä viimeistä yhteistä hetkeä (läksiäisiä lukuunottamatta). Nyyh. Syötiin navat paukkuen Iso Omenan Ciao Bellassa ja herranjumalat mitkä sapuskat! vedettiin brusettoja, pastaa ja caesar saldee<3 ja mä oon ihan rakastunut myös Bellan sisustukseen, saara vaan häpes silmät päästänsä kun aloin napsimaan kuvia, joten niitä ei paljoa tullut. Kaikki kynnelle kykenevät, käykää kurkkaamassa Bellaa :)

Syönnin lisäks etittiin Saaralle pikkumustaa lauantaille. Vitsi mä rakastan muiden ihmisetn pukemista ja sellasta "stailausta" :) Saaralle löyty niin kuuma asu lauantaille, et se taitaa viedä mut ihan mennen tullen :( vaikka on mun sininen mekkokin tosi pähee!

Mua vähän jänskättää lähtö. Nään kokoajan ihmeunia liittyen Jenkkeihin... well, I guess that's normal!

<3 puss jansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!