23.10.2009

Sinkkunainen täällä angstaa

Tää päivä on jotenkin ollu ihan angstinen ja ärränpäitä täynnä, mä vaan kokoajan v*ittuilen asiakkaille aivan suoraan :D ihanaa! Viimenen perjantai-ilta töissä eikä aika kulu sitten millään.

Oon jo pakannut pikkasen ja ripotellut taas kaikki mun vaatteet ympäri Espoota; pääasiassa Saara ja Sofia jakoi perinnön, mut pääsee mun pikkusisko Neelakin pienille osingoille, oon ihana isosisko :) Mä vaan oon niin wnb-järjestelmällinen, et mun huone mummilla ja vaarilla (jossa muuten tällä hetkellä pidän majaa) on täynnä pienen pieniä kasoja ja joka paikkaan oon tunkenut kaikenmaailman muistilappuja: "muista ladata kamera, muista oleskelulupa, muista vakuutus" (ainiin!) PLAAAAH. Pää hajoo!

Onneks on kuitenkin aika pitkälti kaikki ns. tärkeet tapaamiset sukulaisten ja kavereiden kanssa tehty, niin ens viikko on ainakin näillä näkymin pakkaamista ja valmistautumista lähtöön.

Ja huomenna läksärit ;) PUSS TEILLE KAIKILLE JA IHANAA VIIKONLOPPUA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!