26.10.2009

Ladies in black

Läksiäiset oli ja meni ja hahahahahahah antaakaa mä nauran! Mulla oli NIIN hauskaa, toivottavasti muillakin oli :) Päivä/ilta/yö oli täynnä kaikenmaailman kömmähdyksiä ja mokailuja yms, mut oli aivan mielettömät bileet. Tästä kaikki lähti...

Kun saavuttiin vihdoin meidän ihanaan saunalliseen pikkukoloon niin oveen koputettiin ja sen takana seisoi tarjoilija kysyen "Maistuisko tytöille skumppa?" no totta hemmetissä! Eväät oli hyvin nestepainotteiset, mutta hälläkösenväliä, siitähän me kaikki pidettiin ;) Fresitaa, viiniä, sidukkaa ja Bacardia, ne oli mun tarjottavat (+ hienot coctail-tikut ja sipsit).

Alkuinnostuksen aikaansaamien kiljahdusten ja ilon pomppujen jälkeen päästiin Sofian kanssa saunomaan skumppinemme. Se eka pullo menikin aika hujauksessa siellä löylyjen lämmössä ja huomaan kuvista, että neiti illansankari (minä) olin ainakin pienessä hupsussa kun suunnattiin syömään Annin kanssa Virgin Oiliin. Minneköhän mun sukkikset jäi?


Hyvin salaattipainotteisen illallisen jälkeen tsuppailtiin Annin ja Sofian kanssa takasin hotelliin odottamaan meidän muita vieraita. Ja alkohan niitä sitten pikkuhiljaa tupsahdella meidän iloksemme!

Meitä oli minä, Sofia, Saara, Anni, Linda, Juuli ja Tuulia, aivan mahtava ryhmärämä siis!


Edustusvaimokuvien jälkeen heittäydyttiin lapsiksi ja myllättiin meidän sänky IIHAN täysin Lily Allenin tahtiin, nams!

Ja minnekäs muuallekkaan päädyttiin taas tällä kertaa kun TIGERIIN: GRAAAUUU! Ilta meni tangolla tanssiessa ja karvakäsiä hätistellessä :D Pilkun jälkeen hipsuttiin Sofian ja seuralaisten kanssa saunomaan meidän hotelliin, tai no, me itkettiin Sofian kanssa pipot päässä saunassa, joka ei ollut päällä. Kumpikin vollotti ihan omaa juttuaan, mä nyt lähinnä sitä etten halua lähteä (WTF?!) ja Sofia muuten vaan, mut se oli söpöä! awww tulee ikävä.

KIITOS hei kaikille tytsyille, jotka jaksoitte tulla mua ja mun lähtöä juhlistamaan, merkitsi mulle tosi paljon :) toivottavasti teillä oli kivaa, mä ainakin odottelen mun welcome home-partyja saman porukan kanssa enemmän kun kuuta nousevaa!

puss o kram, Jannina

ps. kolme yötä, kolme yötä, kolme yötä..

2 kommenttia:

  1. vähän toi tuulia oli kiva! ois joskus joskus joskus sitten kiva vaik tehä jotain ainaki tuulian ja juulin kaa. oli tosi kivaa. nyt kattelen kaikkii näit vanhoi juttuja :)

    -s

    VastaaPoista
  2. Sofia: Niin oli! Juuli haluu tosi paljon uudet bileet sitten kun tuun ja niin me tehdaan! Sina, mina, Juuli, Tuulia eika angstaajia :)

    Ja naita juttuja on PALJON! :D

    VastaaPoista

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!