30.10.2009

Stupid Toronto

Toronto on ihan pebasta, ainakin taa lentokentta! Vitsi ma oon juossut tan koko kentan paasta paahan ainakin kolmesti! Tulliseta oli HYVIN kiinnostunut, etta mita oon menossa tekemaan ja missa mun "serkut" on toissa ja minka ikasia ne on ja mitka niiden nimet on yms. Ja kaiken tan kukkuraksi mun kaikki kasimatkatavarat pengottiin lapikotasin, piippauslaitteella ja sen lisaks viela puristellen tarkistettiin neiti itse. MIKSI MINA!? Ma oon niin vasnynyt ja haisen pahalle :(

Kavin asken pesemassa hampaat ja naaman seka vaihtamassa "univaatteet" paalle. Nyt haluun nukkua! Tolla pitkalla London - Toronto lennolla en saanut ollenkaan unta ja lopulta paatin perehtya leffatarjontaan: Vicky Cristina Barcelona (hyva!) ja the Proposal (hyva myos)!

Ma haluun jo mun pikkuofficeen nukkumaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!