8.10.2009

Aurinko paistaa ja elämä hymyilee!

America, USA, California.. HERE I COME! nyt on ihan lopulliset lentoliput mulla sähköpostissa ja ai että mä oon taas innolla lähdössä matkaan! 29.10.2009 torstai-aamuna klo 7.50 lähtee tämä tyttö reppu selässään taas maailmalle! Mun lento kulkee reittiä Lontoo – Toronto – Los Angeles. Aika mahaa kutitteleva toi välilasku Torontossa, mut mä kyllä selviän, olenhan supernainen!


Kaikki hommat Jenkkeihin lähtöön liittyen meni ihan täydellisesti nappiin. Työsopimus loppuu samana päivänä, joten ei tarttennu irtisanoutua. Pomo toivotti mut aina tervetulleeksi takaisin, jos vaan hommia on tarjolla :) Enkä mä työttömäksi tuu jäämään sitten kotiin palatessa ens vuoden puolella. Monta rautaa on tulessa, sanotaanko näin ;)


Mitä kämppään tulee, niin saa onnitella! Sain sen vihdoin vuokrattua ja vielä tosi mukavanoloiselle nuorelle naiselle. Uusi asukas muuttaa sisään jo VIIKON PÄÄSTÄ ja vuokrasopimus kulkee ainakin näin aluksi sanalla ”toistaiseksi”. Vähän taitaapi tulla kiire muuton kanssa! ja ehkä vähän päätä raavituttaa se, että minne muutan loppukuuksi.. Noh, se on ensi viikon murhe!

Ahhhh, kyllä se aurinko lopulta paistaa risukasaankin :) Ihanaa loppuviikkoa kaikille!

puss, Jannina ja uusi tukka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!