27.10.2009

Lady ja Lara <3

Mun hyvän ystävän, Saaran, kummatkin koirat on jouduttu lopettamaan lyhyen ajan sisällä. Vaikka kaikki osaskin sitä odottaa, niin tuli se silti vähän shokkina, että koirat lähti niin nopeasti pois: Lara ekaksi ja Lady pian perässä.

Juteltiin eilen Saaran kanssa puhelimessa niitä näitä ja yhtäkkiä Saara kuiskas, et sen on pakko kertoa mulle jotain - niiden pihatiellä käveli kaksi kaurista, ylväinä ja rauhallisina. Saara ei ollut ikinä ennen nähnyt kauriita niiden kodin lähellä ja on kuitenkin asunut koko ikänsä Kuurinniityssä. Mä mietin, et "vau hieno homma, kauriita Kuurinniityssä, mut jatketaanpa nyt tätä lässytystä mun uusista saappaista". Saara jatko puhumista kauriista ja kerto, että sen äiti oli edellisyönä nähnyt unta Ladysta, joka oli seissyt Saaran ja niiden mökin kulmalla ja kun Saaran äiti oli mennyt sitä kohti, niin Lady oli muuttunut... KAURIIKSI.

Mä en tiedä teistä, mut mä ainakin menin ihan kananlihalle. Ne kaks rauhallisen kaunista kaurista, jotka Saara näki, oli ihan 100% varmasti Lady ja Lara, jotka tuli kertomaan Saaralle ja muillekkin, että kaikki on hyvin. Ne kuljeskelee yhdessä koirien taivaassa ja niillä on toisensa, ei siis hätää. Jotenkin mulle tuli sellanen helpottunut olo Saaran puolesta, Ladylla ja Laralla on oikeesti kaikki hyvin. <3 vaikka onhan niitä koiria iso ikävä myös mulla.

Mä ainakin uskon aivan täysin, että tällasia asioita voi tapahtua ja ylipäätänsäkin uskon yliluonnolliseen. Onks teillä jotain samankaltasia kokemuksia?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!