15.4.2010

Aurinko paistaa ja linnut laulaa..


.. Taitaa tulla kevät! Ihanaa :) Mun oli pakko tänään kävellä töihin (n. 10km) kun aurinko niin nätisti hymyili mulle kirkkaalta taivaalta ja linnut visersi kauniisti. Ja oli myöskin pakko napata kamera mukaan ja jälleen kerran huomata, että mustahan ei valokuvaajaa tekemälläkään saa :D Oli oikein huvittavaa selailla mun "katso metsä" ja "vau, kuralätäkkö"-kuvia hahaha! No ehkä ajan kanssa, ehkä..

Muuten elämä rullaa vauhdilla eteenpäin. Putkiremontin pitäisi ensi perjantaina olla valmis (!), mutta mä en siihen usko. Siellä on vielä KAIKKI seinät aivan auki, lattiassa on reikä kellariin ja katosta näkee yläkerran naapurin kämppään, sellasta. Mut kyllä siitä tulee ihan superihana :) oon jo täysin sen lumoissa, ollaan päätetty tyttöjen kanssa järjestää mun kylppärille kastajaiset: jokaiselle oma pieni palsta mun kylppäriä ja sitten istutaan viinilasien kanssa maailmaa parantamassa kynttilän valossa mun upouudessa kylpyhuoneessa ;)

Perhoset vaan jatkaa niitä juhliaan tuolla mun masun puolella eikä näille bileille näy loppua! piupiuuuu, Mitäs teille näin ihanina kevätpäivinä kuuluu kultaset?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!