19.4.2010

Jannina ♥ The Crash

Mä ostin Hulluilta Päiviltä The Crashin levyn ja oon taas niin rakastunut. Ihan oikeesti, tätä musiikkia ei vaan yksinkertaisesti voi kuunnella hymyilemättä! Niin pirteää, positiivista, mukaansatempaavaa ja erilaista. The Crash on aina ollut yksi lemppareiden lempparein, välillä meidän rakkaus vain vähän hiipuu ja sitten taas liekki roihahtaa entistä vahvempana. Kuunnelkaa ja tulkaa hyvälle tuulelle :)











Kaikki biisit on niin loistavia, mutta pakko antaa erikoissupermaininta Thorn In My Sidelle. Ja Sugaredille. Ja Big Ass Lovelle. Ja no okei, kaikille noille mun linkittämille ! :D

6 kommenttia:

  1. Mutta juuri tämän vuoksi minua NIIN harmittaa, että The Crash soitti viimeisen keikkansa viime kesänä enkä päässy kertaakaan katsomaan sitä, vaikka olisin NIIN kovasti halunnut :´( Onneksi on levyt kumminkin!!

    VastaaPoista
  2. Susette: Muakin niin ketuttaa, etten eksynyt The Crashin jäähyväiskeikaille Ruisrockiin ja vielä enemmän potuttaa se, että Anna (jenkeistä) oli ollut keikalla, mutta hieman muut mielessä ei ollut ollenkaan noteerannut Teemua ja kumppaneita :( nyyyh!

    VastaaPoista
  3. Hahaa! ite just vähän aika sitten "löysin" uudestaan The Crashin :D oon kyllä aina tykänny siitä, mut tosiaa tossa kuukausi taaksepäin aloin Sugaredia kuuntelee iha huvikseni ja siitä se taas lähti :P oijoi! <3

    VastaaPoista
  4. Sini: we all love The Crash ! mä en jaksa odottaa kesää: roadtrippiä festareille The Crashia kuunnellen <3

    VastaaPoista
  5. lähtikö mitään muuta mukaan hulluilta päiviltä? :)

    missä sä oikein asut?
    sulla on tosi pirtee blogi, kiva lukee :)

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: NO arvaa vaan mitä muuta lähti!! Se MacBook, josta kyselin pari postausta takaperin! <3 Mä vaan odotan perjantaita, että vihdoinkin pääsen takaisin kotiin, asetan mun ihanan uuden läppärin työpöydälle ja pääsen oikeen ajan kanssa tutkiskelemaan sitä :) sitten lähti pari muuta levyä ja pari hajuvettä mun matkaani hulluilta. Löysiksä jotain superkivaa?

    Mä asun Leppävaarassa (tällä hetkellä kyllä voisin sanoa, että autoni takaluukussa... ÄRGH! hate you putkiremontti!)

    Kiitos paljon, tervetuloa lueskelmaan :)

    VastaaPoista

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!