22.4.2010

Peruukkibileet !

Mä höpsönä jätin lauantaina mun kameran USB-johdon teille tietämättömille ja vasta eilen yömyöhään pääsin noutamaan sen kotiin (tai no siis mun koppero-farmari-volvon takaluukkuun, jossa tällä hetkellä pidän majaa..), joten nyt tulee vähän jälkijunassa pari kivaa juttua :)

Viime viikonloppu oli aikamoista lasten kestiä, olin järkkäämässä Annikan 8v peruukkibileitä ja sitten sukuloitiin myös pikkusiskon ja -veljen synttärikahvien merkeissä. Hauskaa oli! Pari kuvaa Annika-kultasen juhlista:

Kaikki kuvat on niin hyvin sensuroitu, että uskaltaa laittaa tännekin :D Peruukit oli ihan mainio idea, niiden ympärille juhlat pitkälti perustuikin leikkien kera (vinkvink lastenkutsujen järkkääjät!) ja kaikilla oli tosi hauskaa ja hulvatonta!

Mitäs pidätte mun viiksi-stylestä? ;) pitäiskö kasvattaa..

4 kommenttia:

  1. onko sulla ihan oma auto? :)

    sun asuntoa yms katellessa tuntuu et sul on ihan hirveesti rahaa! ja sul on vielä oma kämppä! ja käyt kuitenki ulkona pitää hauskaa jne :D voisitko kertoo miten toi kaikki on mahollista? :D ite teen sairaana töitä ja tuntuu ettei rahat riitä mihinkää :( kaikki mikä tulee, menee lainanlyhennyksiin sun muuhun...

    ihan vaan mielenkiinnosta, paljon sulla menee kuukaudessa asumiskustannuksiin, siis lainanlyhennykseen jne? ei oo pakko vastata jos on liian henkilökohtainen kysymys :)

    hyvää kevään jatkoa! toivoo aino.

    VastaaPoista
  2. Aino: Moikka! :) Auto ei oo mun oma, vaan saan käyttää äitin ylimääräistä autoa. Varsinkin nyt tän rempan aikana auto on ollut kokoaikasesti mun käytössä, koska kaikki toi kaman roudaaminen edestakasin ois muuten aika mahdotonta.

    Ei mulla mitenkään hirveesti rahaa ole :) ihan normaalisti. Käyn töissä 5pv viikossa, painan viikonloppusin aika paljon ekstra-duunia (lastenhoitoa, tapahtumissa myyntihommia ja välillä kahvilaa) ja elän muutenkin aika normaalisti :) ei mitään hirveetä shoppaamista eikä mitään skumppaa joka viikonloppu baarissa!

    Asunto on oma, mut sen mä voin sanoa, että lainaa on ja PIRUSTI :D muuten mulla ei oikeen oo mitään sellasta, joka sitois mua maksamaan mitään paitsi toi asunto ja peruspalvelut: sähköt, vakuutukset, puhelinlaskut yms. Kuukaudessa lainanlyhennys on noin 350e-500e, yhtiövastike noin 200e, mun mielestä aika vähän loppupeleissä :) oman asunnon osto oli siis tosi jees! Tokihan nää kaikki kulut nousee nyt putkirempan myötä aika paljon, joka vähän jo jännittääkin.. Ja opiskelemaan lähtö myöskin "pelottaa" ton rahatilanteen kannalta, mut mä oon sellanen, joka kyllä tosi hyvin pärjää rahan kanssa ja onnistuu aina itselleen jotain työtä hommaamaan :)

    Jopas tuli tarinat rahasta :D mut toivottavasti sulla helpottaa! Kannattaa ihan miettii esim omaa palkkaansa - onko työ oikeesti sen palkan arvosta vai voisko kenties harkita hakeutuvansa joihinkin uusiin kuvioihin :) filosofisointia taas kerran! haha.

    VastaaPoista
  3. :D:D:D ihanat synttärit!!

    VastaaPoista

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!