12.4.2010

nyt siitä tuli KUMMITÄTI!

Ja ylpeä kummitäti onkin! Voi että kun mun kummipoika on suloinen :) Ristiäiset meni tosi hyvin ja pikkunen oli niin naurava ja aurinkoinen, voi juku sentään ♥ Vähän ehkä itkeskeltiin siinä kastamisen aikaan, mut muuten kaikki meni aivan nappiin. Mä jännitin aivan törkeesti ja sen huomasi kyllä seuraavana päivänä kipeiden käsivarsien merkeissä. Ja mä pelkäsin, että siellä edessä seisoskellessa nyytti heräisi mun sydämen tykytyksiin, tunsin ne itekkin ihan kurkussa asti :D

Mä hermoilin ihan kauheesti vaatetuksen kanssa - jotain mua, jotain kivaa, jotain sivistynyttä ja ennen kaikkea jotain kummitäti-maista :D No, päädyin sitten ostamaan tollasen oikein suloisen ja keveän mekkosen H&M:stä ja oikein tyytyväinen oonkin. Ja mekko sai jo pari varausta kesän juhliin kavereiltakin :D Mä oon aina tällanen yleinen vaatelainaamo..

Myös tukkakriisi pääsi lauantaina valloilleen ja siihen löyty ratkaisu mun rotanhäntäpidennyksistä: Sofia väsäsi mulle aivan törkeen ihanan nutturan! Me likey :) Kyllä nää on monikäyttöset nämä nipsutinpidennykset vaikka hieman päivänsä eläneet onkin. Mä odotan niin sitä päivää, kun saan sutastua hiukseni ees jonkinlaiselle sykerölle!


Lahjaksi vauva sai kummitädiltään tietty kummilusikan ja sitten My First Teddyn :) En jaksa enää odottaa sitä, että pääsen hypistelemään ja ostelemaan kaikkea ihanaa ja suloista vauvakrääsää pienelle!

Viikonloppu meni muutenkin aikamoisissa kummimerkeissä - oon hoitamassa mun toista kummilasta (un-official) nyt tiistaihin asti. Rauhallisesti ollaan otettu, koska toinen on ollut vähän kipeä :s eilen kuitenkin käytiin vähän nauttimassa raikkaasta kevätilmasta Seurasaaressa oravien ja sorsien kera! Kivaa oli :)

Ja mmmmmmmm, vaikka ulkona en vielä perhosia ole nähnyt, niin niillä on kunnon bileet mun masussa..

8 kommenttia:

  1. Jannina hjälpa mig :D
    Oon löytänyt mun unelmien koulutuksen, mut se on Arcadassa. Mä niin haluaisin sinne ja oon aina haaveillu kaikenlisäks et opiskelisin ruotsiks, mut en mitenkään uskalla hakea sinne! Kyllä mä osaan ruotsia, mutta oon vaan niin älyttömän arka puhumaan sitä vieraille. Kavereiden kanssa kun en enää jännitä sitä yhtään niin se sujuu melkein yhtä helposti kun suomi. Kuitenkin pelottaa ihan sikana mennä haastatteluun ruotsiks... herregud mitä mä nyt teen, hakuaikakin loppuu ihan justiisa!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Ilman muuta haet! Tiesithän, että Arcadalla ja Hankenilla on "suomenkieliset"-kiintiöt, eli niiden täytyy ottaa joku tietty prosentti suomenkielisiä opiskelijoita sisään :) joten jos osaat ruotsia niin sulla on HYVÄT mahikset! Ja älä arkaile sitä ruotsia, kyl se sieltä tulee kun pääsee vauhtiin. Ja taas toitotan tätä - jos oikeesti jotain haluaa ja sen eteen tekee töitä (tässä tapauksessa siis uskaltaa puhua ruotsia :D) niin mä uskon, että sen kyllä saa :) Om jag var du, skulle jag absolut söka in till Arcada!

    VastaaPoista
  3. Kummilapset on parhaita.Mun kummipoika on just käymässä ja mikä voiskaan olla ihanempaa! :) Miesjututko pörrää, ihanaa!? :))
    -Peppa

    VastaaPoista
  4. Peppa: Niinhän ne on, aivan ihania :) ja mulla ainakin on sellainen "erityinen" olo, MINÄ olen tämän lapsen kummitäti! awww. Ja joo, nyt kyllä pörrää eräs mies ja oikein kunnolla! kevättä rinnassa ..

    VastaaPoista
  5. Oot tosi nättinä :) Hei nyt muistankin kirjoittaa sulle.. Viime viikolla yhtenä päivänä sinä kävelit aivan minun ohitseni. Olisin huikkassut sinulle, mutta satuin olemaan puhelimessa juuri silloin.. Jos haluut joku kerta vaikka nähdä, laita viestiä :)

    VastaaPoista
  6. Olli: voi kiitos :) Aijaa, missä me "törmättiin"? Oon varmasti vipeltänyt pää kolmantena jalkana kun on niin järkyttävä kiire kokoajan. Joo ja todellakin voitaisiin nähä joku päivä, olis kiva jutella ihan livenä!

    VastaaPoista
  7. Siinä Hakaniemen torilla :) Ehkä me voitaskiin joku kerta tavata!

    VastaaPoista
  8. Olli: Aijaa, mä oon varmastikin kipitellyt tukka tuulen mukana töistä kokoukseen! :D joo, nähdään, mä voisin vaikka mailata sulle heti kun saan sun mailiosotteen jostain metsästettyä :)

    VastaaPoista

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!