3.4.2010

räppiä ja sitä rataa

Torstaina oli määränpäänä Veikkola, kylistä parhain, nimittäin Ramin veli Reima (Repliikki) heitti keikan kumppaneineen Vesperissä, kuumaakin kuumemmassa kuppilassa. Mulla oli Niko mukana, koska tarkotuksena oli ottaa HYVIÄ kuvia yhtä ennakkotehtävää varten, mut musta tuntuu, et täytyy ettiä uus yleisötapahtuma ja käydä siellä napsimassa kuvia ihan täydellä motivaatiolla, nyt nimittäin keskittyminen herpaantui vähän väliä hyvän keikan takia - täytyhän sitä myöskin fiilistellä! Kuvia siis löytyy ihan roppakaupalla ja tässä tulee pari :)

"Jhaaa homman nimihh on nhyt shitten tää.."

Oli muuten aika stressaavaa ottaa toi järkkäri mukaan baariin, kokoajan oli pikkunen huoli siitä. Ja koska minähän olen kunnollinen ja rakastava emäntä Nikolleni, niin KYLLÄ, tällä kertaa aamulla herätessä muistin aivan kaiken - alkoholia en siis nauttinut kuin vastuullisesti ;) terkkuja anonyymille, joka ylpeänä huomasi, että olen oppinut juomaan!

Keikka oli loistava, fiilis oli katossa ja nyt on pohkeet hemmetin kipeät kaikesta heilumisesta ja tanssimisesta. Onpa mulla muuten ollut menevä viikko eikä se tähän vielä lopu, tänään nimittäin mennään Sofian kanssa rentoutumaan saunomisen ja hotellin pehmeiden sänkyjen pariin :)

Ps. Jos löydät itestäs kuvia, enkä muistanut tulla kysymään julkaisusta ja haluat kuvat veke, niin kerro ihmeessä :)

8 kommenttia:

  1. Aaaa, nyt harmittaa ku en päässy tonne keikalle, ku olin risteilee! näyttää niin mahdilta :D

    t. Ande

    VastaaPoista
  2. Näyttäis olevan viel paljon opettelua järkkärin käytöstä! Taisit luulla et ostamalla hyvän kameran otat automaattisesti hyvii kuvia. Mahtaa olla pettymys. Ja ennenkun se sun kaveri tulee heittää mitään ala-arvoisia SITRUUNAPILLUkommentteja, niin Ei, en ole kateellinen sulle/sun kaverille/millekään muullekaan.

    VastaaPoista
  3. ÄÄÄÄÄÄ! tietenkin on järkkärin käytössä paljon opettelua, janninahan osti sen vasta muutama pvä sitten. Ja nää keikkakuvat on ensimmäisii kuvii mitä se on ottanu, pitäiskö heti olla tosi ammattimainen??? Tietty sitä järkkärii pitää opetella käyttää. Pitäiskö laittaa kuvia esille vasta vuoden päästä kun on loistokäyttäjä?! jos et kestä katella nii älä sit kattele. eihän jannina oo väittäny olevansa ees hyvä kuvaamaan, halus vaan näyttää et mitä sen elämään kuuluu ja missä se on käyny. sinä olet ala-arvonen ja negatiivinen kaiken suhteen. Mun mielestä noi kuvat on sitäpaitsi tosi ilosia ja hyvälaatusia, niistä välittyy janninan positiivinen elämänasenne. En usko että on pettynyt..

    -terv. SOFIA

    VastaaPoista
  4. Jessus jannina mitä draamaa sun kommenteis :D Ilahduttavia kuvia, välittyy sellanen fiilis et miks mä en ollu tuolla :) PS. En tienny et Veikkolas on menomestaa :D

    /Cami

    VastaaPoista
  5. Siis miten kehtaat Jansku, julkaista tollasta kakkakuvamateriaalia! Järkkärillä pitäis vähintään olla ammattilaatua, HÄPEÄ!! Vie kamera takas kauppaan ja sano ettei se toimi, ei ota niin hyviä kuvia et sun anonyymilukijat hyväksyis ne! T: Marke joka ainaki aina kuvaa pelkkää laatumatskua! ;))

    VastaaPoista
  6. Selvästi sama rakas anonyymi, joka on aikasemminkin negatiivisuuttaan täällä jakanu ja loukkaantunu sydänjuuriaan myöten mun sitruunapillu kommentista! Hahahaah! Anteeksi anonyymi, huomaan että sulla on rankkaa. puspus.

    t.Ande

    VastaaPoista
  7. Anonyymi: Opettelua kyllä on ihan hurjasti, kaikki säädöt yms on mulle vielä täysin hepreää. En todellakaan kuvitellut, että ostamalla järkkärin kuvista tulee heti ihan sairaan hyviä, sen kuitenkin tiesin, että ne on paljon parempilaatusia. Ja syy järkkärin ostamiseen oli se, että mun pokkari alkoi hajoilla käsiin ja oon hävittänyt sen laturin, joten päätin, että miksen ostais melkein samalla rahalla kameraa, josta voi saada enemmän irti SITTEN kun sitä osaa käyttää ihan kunnolla.

    Mun mielestä sä voisit siirtyä lukemaan jotain muuta blogia, ilmiselvästikin mussa jokin sua ärsyttää aivan suunnattomasti kun sulla on aina vaan valittamista ja ikävää sanottavaa. En sano tätä pahalla, mut heihei, jos et mitään muuta halua kuin luoda negatiivista ilmapiiriä :) Kukaan ei sua pakota tätä lukemaan ja mä en miksikään tule muuttumaan, joten do your choice, thanks.

    Sofia: Nyt puhut asiaa. Sä sanoit kaiken, mitä mäkin halusin sanoa! Ja hommahan on se, että mä en tota kameraa ostanut sen takia, että haluaisin ottaa AMMATTIMAISIA kuvia - ihan vaan oman huvin vuoksi :) niin kun sä tiedätkin!

    Cami: No joo, täällä on näköjään pien draama menossa :) Olis kyllä kannattanut raahata peppu Veikkolaan - keikka oli nimittäin ihan superloistava!

    Marke: Sori, mä meen nurkkaan häpeämään :( Täytyykin huomenna kurvata verkkokauppaan ja tehdä suurensuuri reklamaatio! haha Marke oot ihan paras :D

    Ande: Ens kerralla sä kyllä tulet meidän mukaan! Ja on se elämä rankkaa itse kullakin.. voi juku :D

    VastaaPoista
  8. JA IHAN NÄIN KAIKILLE TIEDOKSI, KAMERAN OSTO ON OLLUT KAIKKEA MUUTA KUIN PETTYMYS, MÄ RAKASTUN PÄIVÄ PÄIVÄLTÄ ENEMMÄN JA ENEMMÄN!

    VastaaPoista

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!