30.4.2010

Glada vappen, bara vatten?

Kaikille teille ihanille oikeen hauskaa vappua! Nauttikaa keväästä ja auringosta (toivottavasti jaksaa pilkistellä pilvien välistä iltaan asti), hyvästä ruuasta ja juomasta ja ennen kaikkea iloisesta ja ihanasta seurasta! :)


Me ollaan tänään kokoontumassa pienellä porukalla vappua juhlistamaan taas Sofialle ja Ramille, siellä mussutetaan masumme täyteen kaikkea namia ja juodaan paaaaljon skumppaa, hillitysti ;) Jatketaan varmaan illaksi kotibileisiin (jee!) tai sitten eksytään keskustaan katsomaan menoa. Ja arvatkaa kuka tulee viikonlopuksi tännepäin Suomea! No joo, se ihana poika..... awww, rakkautta ilmassa.

Palaillaan vapun jälkeen runsaiden kuvapostausten kera!

5 kommenttia:

  1. Glada vappen, pidä vappukivaa minunkin puolesta! :)

    VastaaPoista
  2. Susette: Tack det samma! Vaikka eihän sielläpäin oikein vappua vieteltykään :(

    VastaaPoista
  3. Hui ku mulle on näkyny koko viikon ajan että sun blogi on salasanalla suojattu ja menin jo paniikkiin :D mutta hyvä ettei näin ollu :D

    Ja hyvää myöhäistä vappua! :)

    VastaaPoista
  4. Sini: Joo, mä vähäks aikaa laitoin ihan koko blogin pois näkyvistä ja voi olla että tuun tekemään tässä lähipäivien aikana vastaavanlaisia muutoksia.. Mut katsotaan :)

    Mut mun kummatkin Sinit kyllä pääsee lukemaan, ei hätää! :D

    Myöhäistä vappua myös sinne ja ihania keväisiä päiviä :)

    VastaaPoista
  5. Mä olin kans ihan paniikissa, mun päivien ilo poissa, jossain suojauksen takana....eih! Mutta please, jatka näin. Tää on niin raikasta kerrontaa, että ihan nuoruus tulee mieleen ja muistot siitä kun oli villi ja vapaa.....ja Jenkkilähän kiinnostaa aina!
    Mia

    VastaaPoista

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!