22.4.2010

Terassikausi avattu :)

Arvatkaas mitä.. Mä olen niin iloinen iloinen iloinen ! KEVÄT on vihdoin täällä (paitsi et mitä toi taivaalta tippuva valkoinen möhnä luulee olevansa?!) Sunnuntai-iltana oli tosi ihana aurinkoinen ilta ja päätettiin Sofian ja Ramin kanssa käydä avaamassa terassikausi - WE LIKEY!

Terasseista lempparein on ehdottomasti mBar! Tiukkanan kakkosen kirii Storyvillen pieni ja tunnelmallinen "ulkoilmaravintola", jossa mä saan aina ihan sikana ulkomaaviboja :)

Muuten mun viikko on ollut tosi hektinen, kokoajan pitää olla pää kolmantena jalkana juoksemassa ympäri maita ja halmeita! Ja ei taida putkiremontti valmistua huomenna ei.. Siellä alettiin vasta tänään laatottamaan, joten turha toivo.. Pankin kanssa säädetään lainan kanssa, taloyhtiön kanssa riidellään korvauksista ja sitten kolottaa vielä se, että mun perhosten aiheuttajan oli tarkotus tulla mun luokse lauantaina syömään, mut missä mä sitä syötän, jos ei oo keittiötä eikä kotia!? :D no nyt sitten metsästelen kaikkien tuttujen koteja lainaan lauantai-illaksi hahah! No ehkä tästä kaikesta pikkuhiljaa alkaa asiat selkenemään :)

Sateen jälkeen paistaa aurinko ja kohta mä pääsen julkistamaan teille maailman ihanimman pikku kylppärin!

2 kommenttia:

  1. heheee, must on aina hauska päätyy sun blogiin :D!!
    lol. soffe

    VastaaPoista
  2. Soffe: mä tiedän ;) ja mitäköhän toi sun miekkonen tuumailee :D

    VastaaPoista

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!