4.4.2010

Mikä boogie!

Multa löyty lahjaksi saatu lahjakortti meidän ketjun hotelleihin ja voimassaolopäivä hiipi pikkuhiljaa nurkan taakse, joten päätettiin Sofian kanssa ottaa irtiotto arjesta ja mennä nauttimaan rentouttavasta hotelliretkestä saunomisen, hyvän ruoan, maittavien unien ja uskomattoman herkullisen aamiaisen merkeissä.

Jokaikinen kerta kun ollaan menty hotelliin yöpymään, niin AINA on ollut jotain alkuhäsläyksiä eikä tälläkään kertaa vältytty niiltä. Suurin angstin aiheuttaja tällä kertaa oli se (väärän huoneluokan ja saunan puuttumattomuuden jälkeen), että meidän saunan spottilamput oli palanut, jonka vuoksi soitettiin respaan ja kerrottiin asiasta. Respasta mies sitten tuli tarkistamaan tilanteen ja totesi "tytöt, eihän täällä ole edes lamppuja, nämä on ruuveja!" hahaha :D no selvisi ettei me kuitenkaan ihan niin urpoja oltu, että oltais luultu ruuveja lampuiksi, vaan ne olikin ilmanvaihtoaukkoja, mut kyllä silti vähän nauratti meidän blondimaisuus.. Mut hei, lohduttaudutaan sillä, että aina ennen on ollut spottivalot :D


Sauna on yks mahtavimmista keksinnöistä ikinä, niin ihana. Huolet unohtuu ja kaikki tuntuu niin helpolta (tunteellinen Jansku täällä hei)! Meillä riitti Sofian kanssa juttua aivan kaikesta. Hauskaa - vaikka näkee toista tosi usein, tulee sitä OIKEESTI juteltua kunnolla harvemmin. Mulla on nyt ollut tosi antoisia, syventäviä ja tärkeitä hetkiä sekä Sofian että Saaran kanssa :) this is what I like!


Sitten vähän kuontaloa ja naamaa kuntoon .. :)


Mulla on aivan järkyttävä kriisi mun oman tukkani kanssa. Mä en kestä, kun en saa laitettua tukkaa ponnarille tai nutturalle sillon kun haluan. Mä en myöskään kestä sitä, että aina pitää olla suoristusraudan kanssa käkertämässä, jos ei halua näyttää ihan harakanpelättimeltä. ÄRGH. Sen takia mä oon nyt aivan juurtunut tohon letti-pipo-lippis-linjalle. Olispa mulla suorat ja pitkät hiukset (sanoo tyttö, joka omaa lyhyet ja kiharat hiukset)..

Saunomisen ja rupattelun jälkeen alkoi vatsat vähän kurnimaan ja lähdettiin metsästämään jotain mukavan rauhallista ja tunnelmallista ravintolaa.


Tää on aina sama homma: "Nyt kokeillaan jotain uutta, ei varmana mennä niihin vanhoihin samoihin paikkoihin!" Aina kuitenkin jostain kumman syystä tie vie johonkin tuttuun ja turvalliseen ja eilen se oli Santa Fé. En mä valita, hyvää ruokaahan siellä on ja kiva tunnelmallinen pikkupaikka oli just se mitä haluttiinkin :)


Fajitakset ja burritot popsittiin poskiimme ja juotiin siinä samalla mansikkamargaritat. Päätettiin kuitenkin, että pehmeän lämpöset sängyt kutsuu meitä enemmän kuin kylmän kolkot jumputipum-diskot, joten me yhteistuumin kipitettiin iloisesti nukkumaan ! :)


Aamulla oli tosi ihanaa herätä virkeänä nauttimaan täyttävästä aamiaisesta ja sitten vielä pötkötellä hyvän leffan parissa pari tuntia peittojen alla. OH, this is what I call life ^_______^ kiitos Sofia parhaasta seurasta, du är bäst!

4 kommenttia:

  1. hahahahah toi härkä oli ihan mun frendi ;D

    -soffe

    VastaaPoista
  2. Soffe: Toi kuva on niin hämärä :D

    VastaaPoista
  3. ootte tosi nätteinä molemmat! :o ihanat kiharat SOFFEL

    -saaramara-

    VastaaPoista
  4. Mara: Varsinkin tossa ekassa kuvassa mmmm ;)

    VastaaPoista

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!