16.4.2010

World isn't so simple

Oijoi, voitte vaan kuvitella, että meillä töissä on ollut hieman kaoottinen tilanne ton Islannin tulivuoren purkauksen ja lentokiellon jälkeen - asiakkaat on hermostuneita, vihaisia, väsyneitä ja epätoivoisia. Nää kaksi päivää töissä on ollut jollain tapaa erilaisen mielenkiintoisia; on kiva kun välillä kaikki ei menekkään sen tietyn kaavan mukaan ja huoneen löytyessä asiakas on erityisen kiitollinen ja helpottunut.


Jotenkin tällaiset luonnonilmiöt pistää mut aina ajattelemaan maailmaa ja ylipäätänsäkin elämää. Kaikki ei olekaan niin yksinkertaista ja itsestään selvää kuin olettaa voisi. Mua ahdistaa se ja samalla kuitenkin jollain tapaa hämmästyttää ja ehkä jopa ihastuttaa. Miten sitä aina keskittyykin itseensä ja pistää koko maailman pyörimään oman napansa ympärille.. Välillä on ihan tervettä muistaa, että mä olen vain pienen pieni pikkuruinen ihminen tässä järkyttävän suuressa maailmassa ja että meitä on miljardeja ziljardeja eikä kukaan meistä oikein pysty vaikuttamaan siihen, että järiseekö maa jossain päin maailmaa tai että purkautuuko tulivuori tänään vai huomenna.

Okei, nyt tais iteltänikin vähän mennä ohi tää mun filosofisointi :D toivottavasti joku sai mun ajatuksenjuoksusta kiinni! Hyvää viikonloppua, mä otan taas ihan iisisti lastenkestien merkeissä tän viikonlopun :)

9 kommenttia:

  1. Ihan persuuksista koko tulivuori :D onneks oma lento puolentoista viikon päässä et pääsee ilmaan.Filosofiointi on välil iha hyvästä :P
    -Peppa

    VastaaPoista
  2. Vois tulivuoret kyllä vaihtaa paikkaa toiselle puolelle pallonpuoliskoa.. Meijän joukkueen piti lähteä Usaan tänään, kaikki on keränny jo vuoden rahoja sinne ja nyt ei sitten päästäkään vielä lähtemään. Voin kertoo, että täälläpäin on päälle kakskymmentä tosi ilosta tyttöö :D Pitää toivoo, että matkaan päästään mahdollisimman nopeesti :/

    VastaaPoista
  3. Mä oon ihan koukussa sun blogiin! Käyn joka päivä varmaan pari kertaa ainakin tsekkaamassa ootko kirjoittanu jotain! :)

    Terveisiä siis iloiselta lukijalta!

    VastaaPoista
  4. missä ootkaan töissä? 8)

    VastaaPoista
  5. Peppa: No niin on! Toivottavasti pääset lentämään :) minne matka vie? filosofisointi on mun mielestä kivaa!

    Sini: Vois kyllä. Mun mielestä ilma Suomessa on ollut jotenkin paljon raskaampaa ja muutenkaan ei oo kiva kattoo kun tollaset savupilvet leijailee taivaalla.. MITÄ, EIKÄ!? mahtaa PIKKASEN ottaa päähän :/ mut sitten taas, minkäs teet. Senkin tulivuoret! Miten nyt käy teidän lentolippujen? Saatteko siirrettyä niitä? Toivottavasti pääsette pikimmiten matkaan :)

    Nanni: Haha, ihana kuulla! :) haluisin sikana kirjotella joka päivä, mut sen mun putkirempan takia on vähän hankala keskittyy aivan täysillä tähän kirjotteluun :/ Kevät tulee ja aurinko paistaa, täältä päin myöskin siis iloisia terkkuja!

    Anonyymi: Oon töissä hotellin myyntipalvelussa :)

    VastaaPoista
  6. Kyllä vähän ottaa joo! Yritetään päästä lähtemään heti seuraavalla mahdollisella lennolla ja jos ei tuu tällä viikolla onnistumaan ni lähetään ens kuussa, mutta olis kiva päästä nyt sinne että päästäis kattomaan mm-kilpailut :) Ainut ongelma vaan on että kaikki koneet on täynnä.. Mutta mä odotan täällä matkalaukut valmiina soittoa, että kohta lähetää ;)

    VastaaPoista
  7. Sini: Pidetään peukkuja pystyssä, et pääsette mahd pian matkaan! :)

    VastaaPoista
  8. Ateenaan ois lähtö edessä, can't wait!Kuha muistaavat ne vuoret pysyä kiinni.Mut sit ku on siellä niin iha mikä vaan saa purkautua, mua ei ekstrapäivät haittaa :D:D
    -Peppa

    VastaaPoista
  9. Peppa: Mäkin oon miettinyt, et ihan mielelläni olisin jumissa jossain lämpimässä, mut sitten taas.. Kyl se pikkuhiljaa ajanmittaan alkais käymään aika kinkkiseks! Toivotaan että säkin pääset Kreikan auringon alle ja pari ekstrapäivää siihen päälle ;)

    VastaaPoista

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!