25.6.2009

I'm soon in Vegas again

Katottiin Sofian kanssa pari päivää sitten Cameron Diazin (niin kaunis, niin kaunis) ja Ashton Kutcherin (slurps<3!!) id="BLOGGER_PHOTO_ID_5351233966273888866" style="DISPLAY: block; MARGIN: 0px auto 10px; WIDTH: 320px; CURSOR: hand; HEIGHT: 240px; TEXT-ALIGN: center" alt="" src="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiEhIazgcAoX9a4NIU8V8K0TdA8FvxtrH0yzVBTy94istzjzPouzsZDDlmyFk-Oe2vwqxrkLwdmsu1gM6P4kZZBHoCB92EA90mNbeq0Ok9qQi5GOkxF00E4VpZMooU0HJ0sMTh0JvY79Is/s320/vegass.bmp" border="0">Heti kun pääsen takasin Jenkkeihin, niin reissu Las Vegasiin Rayn ja kumppaneiden kanssa on EHDOTTOMASTI edessä! Rahaa aijon ehdottomasti säästää jo täällä Suomessa, että pääsee sitten täysin rinnoin nauttimaan Vegasin huumasta. Aijon ehdottomasti jättää epämieluisat matkakumppanit veke, aijon ehdottomasti pelata pokeria (ups, viime kerralla unohtu), aijon ehdottomasti olla hyppäämättä altaaseen laukun kanssa ja aijon ehdottomasti PITÄÄ HAUSKAA! :)

Hotellivaihtoehtoina vois olla vaikka seuraavat:

Ehkäpä saan vaikka Sofian, Saaran tai mun papan mukaan houkuteltua ;)
-> takaisin unelmoinnista ja tulevan suunnittelusta taas töiden pariin, paitsi että kun ei ole täällä toimistossa mitään töitä tehtävänä.. plaaah, turhauttavaa! ja vielä kun ulkona on 25lämmin.

4 kommenttia:

  1. Täällä yks vapaaehtonen lähtemään Vegasiin!!!!! :---D

    VastaaPoista
  2. Ohhoh! Mä kattelin äsken lentoja Vegasiin ja menopaluun sais 700€, mä oon yllättynyt, et miten halvalla matkan sais :)

    Nonni, koska lähetään??!

    VastaaPoista
  3. Ooooh vaan 700, ja luultavasti paketit (siis hotelli+lennot) sais halvemmalla yhteensä :D Mut ääh mulla on New Yorkin reissu ensin edessä (joulukuussa,jihuuuu!) mut ens vuoden puolella haluisin ehdottomasti Vegasiin!

    VastaaPoista
  4. No aivan varmasti sais! ja nyt vielä kun ei mitkään parhat ajat ole niin halvaks tulis..

    NEW YORK ahhhhhh<3 ootko ennen käynyt? mä olin kolmisen viikkoa nycissä 4 vuotta sitten ja vaikka olin sillon aika nuori niin silti, se on kyllä elämys joka kaikkien tulis kokea! käy ehdottomasti kattomassa broad waylla joku ihana musikaali, mamma mia sai ihon kananlihalle! ja paljon rahaa mukaan shoppailuun, se on paratiisi. hyvää nycin reissua :)

    VastaaPoista

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!