8.6.2009

Surprise party!

Lauantaina nukuttiin Sofian kanssa TOOOSI pitkaan, klo kahteen asti. Ihan hyva vaan, tuli ees vahan unta saatua. Sitten kaytiin Sofian mammalla syomassa ah niin ihanaa lohimossoa ja uusia perunoita ja namnam salaattia. Sofian aiti tekee kylla maailman parasta ruokaa, heti Bellin jalkeen ;)

Ruuan jalkeen mentiin sofian kanssa Selloon (kauppakeskukseen, joka on ihan mun kampan vieressa) ja tavattiin Saara siella. Ma vahan ihmettelin, etta mita naa kaks nyt hosaa, juoksi pizzakamojen ja nachojen perassa kun hullut, mut emma osannut arvata mitaan, luulin vaan et Saaralla on nalka :D

Sitten ajettiin mun luokse, jossa oli joku maailman kamalin sotku, eika varmaan sekaan kauheesti auttanut, etta ma levitin kaikki mun miljoona uutta vaatekappaletta ympari kamppaa. Taas ihmettelin tyttojen stressaamista enemman "no joo joo, kiva paita mut mee nyt suihkuun, sa haiset!" Ja kun ne vihdoin sai mut suihkuun niin ne soitti yllarivieraille, et nonni nyt se vihdoin ja viimein meni suihkuun, saatte tulla! Parinkymmenen minuutin paasta mun ovea pimpotettiin ja menin ihan paniikkiin, koska luulin etta se oli tv-tarkastaja (joo ei mul viel oo sita arsyttavaa maksua, ihan kohta..), mut siella seisokin Erika, mun ihana ihana ihana ystava! oohh, meinas tippa tulla linssiin kun tati 20v seisoo oven takana omenapiirakan kanssa :)

Kun paasin mun "jarkytyksesta" yli niin johan taas ovi kavi! Siella oli kaksi mun aivan uskomattoman ihanaa ystavaa mansikoineen ja skumppineen. Siina vaiheessa tuli kunnon itku. Ooooh, oli niin ihanaa saada kaikki tytot taas koolle, siita se kanalauman kaakatus sitten lahti ja jatku pitkalle yomyohaan!

Mina mansikka poskessa ja Sofia jammailumuuvseineensa :)


"Siis Jenkeissa kaikki oli niin paljon kauniimpia ja Jenkeissa kaikilla oli valkoset hampaat ja Jenkeissa.." haha, kaikilla meni sitten loppuillasta hermot muhun, koska mun jokainen lause alko sanalla "jenkeissa".

Milka ja henkevat keskustelut mun partsilla. Ohh kattokaa muuten miten vihreeta taalla on! En kuitenkaan osaa jotenkin arvostaa tata vehreytta taalla ja se ei oo ollenkaan hyva juttu.

Sitten suunnattiin Helsingin yohon.








Elikka Narikkatorin kautta Henry's Pubin terdelle, sielta Jenny Woohon polttareita juhlistamaan (ei kenenkaan meijan), sielta Mbarin terdelle, sitten viela Onnelaan ja tietty lopuksi MAKKIIN! ja ainiin, ihan omaan mukavaan ja pehmeaan sankyyn nukkumaan Saaran kanssa :)

KIITOS TYTOT IHAN MIELETTOMASTI IHANISTA YLLARIBILEISTA!<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!