14.6.2009

relaxing weekend



Taa viikonloppu oli sellanen welcome to the REAL life - viikonloppu; ja aivan omasta tahdosta! Oon ylpee itestani, en ees muista millon viimeksi oisin ollut koko viikonlopun kotona tekematta mitaan suurta. Ois ollut Saaran maskeeraaja-valmistujaiset, mut ma olin paattanyt ottaa iisisti, niin jatin ne valiin. Onnee muuten Saara, sa olet ihan paras! I believe in you <3

No, mitas ma sitten tein. Perjantaina koko paivan olin ihan ulapalla ja vahan totuttelin taas kymmenetta kertaa tahan yksin oloon. Lainasin Sofialta pyoran, kavin pyorailemassa, hengasin Sellossa varmaan kolme tuntia, huuhailin ja vaan hipeloin kaikkea! Enka ma ees ostanut muuta kun lampun :D Mut se oli tosi hieno ja halpa, ma voisin, heti kun kameran vaan saan, laittaa oikeen kunnon asuntopostausta tulemaan. Ja heti kun saan taalla paikat sen nakosiks etta kehtaa kenellekkaan esitella. Valvoin taas johonkin viiteen tekematta YHTAAN mitaan, ma en ymmarra etta miten ma aina kukun noin myohaan tekematta mitaan jarkevaa..

Klo 14.00 heraan: "voi paska, mun piti tavata Clara (2v kummitytto) ja sen vanhemmat keskustassa!" Vetasin akkii jotkut ryysyt paalle, sutasin jonkun ihme sotamaalauksen naamaan ja hyppasin pyoran kyytiin ja poljin keskustaan. Oon innostunut pyorailysta (en oikeesti, mut ma yritan saastaa bussilipuissa :D) ja viela enemman innostuin siita, et keskustaan polkee alle 45min mun kotoota Leppavaarasta! Istuskeltiin Claran kanssa Tuomiokirkon portailla ja kateltiin varikasta sambakulkuetta.

Poikettiin viela jadella Fazerilla ennen kun mun piti jo rientaa Kirkkonummelle, viettamaan iltaa Lauran 7v ja Annikan 6v kanssa :) en ollut nahnyt tytsyja yli kolmeen kuukauteen ja ai etta mulla oli ollut ikava niita! Tutustuin Lauraan ja Annikaan sillon kun ne viela oli ihan taaperoita ja kysy multa ensimmaisen kerran kun nahtiin:"Tati, kuinka monta lasta sulla on?" Siina sitten Jannina 13v laskeskelee niita lapsiaan..

Meilla oli tosi kiva ja rauhallinen ilta, katottiin Helinakeijun elokuva, syotiin mansikoita ja lauleskeltiin singstaria. Illan kuluessa oli taivaalle tullut ihan kauheesti mustia pilvia ja yhtakkia alkoo kauhee ukkonen ja salamointi. Tyttoja pelotti ukkonen niin paljon, etta paatettiin yhdessa nukkua kaikki mamman sangyssa. Se oli kivaa :) Luin tytoille iltasatuja ja kummatkin kaperty niin lahelle mua, etta melkeen hiki tuli! Yolla se ei sitten enaa ollut kivaa, kun Laura unissaan roikku mun kaulassa ja piti ihme alamoloa samalla kun Annika toisella puolella kaanteli ja kikerteli. Mulla muutenkin on unirytmi vielakin ihan sekasin niin ma sitten vietin siina puolisen tuntia neljan aikaan tyttojen koiran, Sweetin, kanssa. Leikin sen kanssa ja silittelin ja paastin ulos ja toivoin, etta tytot ois ees vahan rauhottunut. no loppu yo meni sitten rauhaisasti nukkuessa :)

Tanaan kaytiin aamulla Sofkun kanssa kirpparilla, pari juttua tarttu mukaan, jotka voisin kanssa joskus kuvailla. Ja on muuten pari muutakin kivaa juttua, jotka on tullut ostettua! Loppupaivan oon sitten vaan haaraillyt kotonani, puunannut kaikki nurkat, pessyt pyykkia, poiminut kukkia ja tehnyt muita arjen perushommia (no toi kukkien poiminta ei kyl kuulu mun arkeen..) Plaaaah, tylsaa! onneks turkkiin ei oo enaa kun alle kaks viikkoa!

HYVAA YOTA KAIKILLE :) puss, jansku

2 kommenttia:

  1. APUA, NYT MÄ JOTENKI eksyin tänne blogiin enkä löydä enää sille ihme etusivulle jossa on kaikki mitä haluun lukee! tää on perseestä.ääää liikaa luettavaa. nyt meen kyl pois ja jatkan selailua kun hermot antaa myöten.
    aika järkyttävän paljon oot saanu tänne muuten aikaan..<3 have fun, SAFETY IN CALIFORNIA!

    VastaaPoista
  2. Sofiaaaa :D senkin milffi, sa oot niin hassu! ihanaa kun eksyit tanne ja OSASIT VIELA KOMMENTOIDAKIN, sina senkin anonyymi <3

    VastaaPoista

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!