5.6.2009

leaving goodbyes

This is how I feel right now. Taa on niin rankkaa jattaa kaikki taakseen. En oo varmaan elaessani itkeny nain paljon.

Eilen oli mun viimenen ilta, keskiviikko, joka siis tassakin tapauksessa tarkotti sushia. ooohh, i am going to miss mosun SO MUCH! must tuntuu, et en uskalla Suomessa kayda ollenkaan syomessa sushia, koska taalla se on niin taydellista, enka ns. haluu pilata sen makua (no kuulostipa tyhmalta).

Sushin jalkeen porhallettiin Julien porealtaalle, joka on siis ihan tallanen yleinen allasalue, tarkottaen myos sita, etta se menee klo22 kii eika siella missaan nimessa saa juoda alkoholia. No me napparina tyttoina raahattin sinne urheilukassillinen skumppaa ja smirnoffeja ja TOTTAKAI, tottakai kun Juuli sai just istuuduttua altaaseen niin joku ihme sheriffi vihasena kaskee sen ylos. Me ei edes Julien kanssa keretty kokeilla sita vetta! ARRRRGHHH that sucked! mut ei se mitaan, me sitten parinkymmenen minuutin paasta uudestaan hiippailtiin sinne ja kuiskittiin altaassa, niin ei se toista kertaa tullut :) oli kiva vika ilta, olis voinut olla kivempikin, mutta en ma valita!


Tanaan on kiiretta pitanyt, on taytynyt pakata ja tehda kaikkia viimehetken juttuja. Ja tietty kayda sanomassa kaikille hyvastit. Ma luulin, etta hyvastit Rayn kanssa olis ollut vaikeimmat, mut emma itkenyt kun vaan hetken, sit se nauratti mua ja sai mut hymyilemaan. ja pian me taas nahdaan! :)

mut hyvastit Alexanderin kanssa.. Mun sydan oli oikeesti haljeta kun sain silta lahjan hetkea ennen mun taksiin astumista. Sain kaks koira pehmolelua, toinen on isompi ja toinen pienempi ja niilla on magneetit nenissa ja ne halaa. Ja ojentaessa sita alex sanoo "when you feel sad or miss me, you can sleep with these" <3 hearing those words made me cry like crazy.

Ja sen ilme kun se alys, etta lahden kun taksi ajo tiehensa. Ma en oo ikina nahnyt sita niin hataantyneena. Ehka se johtu siita, etta ma oikeesti itkin melkeen silmat paastani tai sitten se ymmars, etta nyt se on menoa. Mut se ilme, ma en saa sita pois mun mielesta.. ja "jannina I love you" vaan kaikuu mun korvissa kokoajan.

Ja juulin jattaminen. Miten hassua on, etta me tavattiin tosiaan viimeks 2002 kielikurssilla, mut silti ei ollut mitaan "vaikeuksia" olla Juulin kanssa! ja juulista tuli aika laheinen mulle, vaikka me oltiin yhdessa Californiassa vaan viikko. Mun paras viikko Californiassa, EHDOTTOMASTI! Mulla tulee kauhee ikava sua Juuli :( toivottavasti me nahdaan sitten kun oot taas takas Suomessa!


Ja sitten viela Gumman.. Ma en ees kerinnyt nakee sita muuta kun aamulla ihan unenpopperoisin silmin. Mun tulee niin tajuton ikava tata pienta saihkysilmaa!


I really don't know how I am going to survive. It will take a LOT of time.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!