5.6.2009

OMG this is so JAVIER!

(hhmmm, me naytetaan niin barbeilta tassa kuvassa, jopa MINA!)

Tiistaina mulla oli laksarit, "Byebye-party". Mentiin isolla porukalla syomaan ihan torkeen kivaan ja hienoon meksikolaiseen ravintolaan, Javier'siin. Meita oli vanhempien ja mun lisaks Juuli, Julie, Kyle ja Caroline Losista, Ray, Jon ja yllarivieras Tanner.





Juotiin mansikkamargaritoja ja syotiin naminami ruokaa..






Ja vahan tietty itkettiin..

Ja sitten vahan humalluttiin..

Ravintolan jalkeen me nuoret viela jaksettiin vahaks aikaa menna tanssimaan yhteen baariin Laguna Beachille, oli niin hauskaa vaan seota kasarimusan tahtiin!


Ja sitten kaikki vahan vasahti ja lahdettiin Rayn kanssa kahdestaan ajamaan mua kotiin ja ooooh, meidan ensimmainen ISO riita oli sina iltana! :D jotenkin se oli niin hauskaa huomata, etta hei, nyt me oikeesti riidellaan ja itseasiassa me naurettiinkin sille sitten riidan paatteeks ihan sikana, koska syy siihen oli maailman tyhmin! :D

Mulle jai niin hyva mieli mun juhlista, mutta sitten taas periaatteessa ajatus siita, etta en missaan nimessa halua lahtea, vaan vahvistu. EN LAHDE :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!