12.6.2009

swine flu suspicion

Kerkesin sitten ma-ke olemaan toissa, kaikkina kolmena paivana mulla oli tosi heikko ja voimaton olo, kurkku aivan tajuttoman kipee ja kaikki niskan lihakset ihan turtuneet. Torstaiaamuna ensimmaisen tyopuhelun, erittain kahisevan sellaisen, jalkeen sanoin kolleegalle, et mulla on niin kipea olo ja han sitten ihan vitsilla heitti "nonni, nyt toit sen sikainfluenssan tanne meille!" Naureskeltiin vahan aikaa ja sitten mua alko vahan jopa huolestuttaa ja tietty sitten googlasin oireita suomeks: Oireet voi olla ihan tavallisia flunssatapaisia. FIIIIIIIIIIIIIIIIUH ja tyoterkkarille akkia.

Kaikki meni ihan normaalisti siihen asti kunnes mainitsin jenkeista tulosta. Maskit paahan ja pari hoitajaa lisaa huoneeseen, saarna siita miten mun pitaa pysya kotona. Kyl multa otettiin nieluviljelytestitkin. Soitin sitten viela varmuuden vuoksi omalle laakarille ja han haastatteli mua oikeen kunnolla - kai nain pitaa toimia, jos on edes pieni mahdollisuus sikainfluenssaan.

No torstain sitten jarkyttyneena julistin koko maailmalle, etta taa on sitten nyt menoa, ehka se oli aika pitkalti niiden laakareiden "panikoinnin" syyta. Testitulokset tuli seuraavana paivana ja kivi vierahti sydamelta; normaali flunssa :)

Eilen torstaina mun pikkusisko Neela tuli mun luokse yokylaan. Kaytiin mummilla ja vaarilla nayttaytymassa, syotiin PALJON karkkia ja kaikkee muuta alloa, jutskailtiin ja muuten vaan hengailtiin.



Nellusta, mun pienen pienesta siskosta on tullu jo niin iso tytto! Tai siis nykyaan sen kanssa voi ihan puhuakin ilman ianikuisia kikatuskohtauksia ja se ymmartaa! mut jotenkin en vaan haluu tajuta, et sekin kasvaa. Se ei ikuisesti tuu just olemaan se pikkusisko, joka aina hauskuutti kaikkia ihme tarinoillaan ja joka huus "aiti auta, mun silma on puhki ja paasta tulee verta" kun kiusasin sita :) ihanin sisko, love u <3 HYVAA YOTA!

Ps. Mun unirytmit on ihan pain sanonko mita. Kello on nyt 03.13 eika mua todellakaan vasyta, voisin vaikka lahtea pyoralenkille, ellei ihmiset kattois et mika hullu oon. Ja kai sita on pakko nukkua, etta jaksaa huomenna kierrella kaikkia ihania lapsia ympari kattelee :) eka kummitytto Clara 2v ja sitten "mulle melkeen kun siskot" Laura 7v ja Annika 6v. JEEE!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!